English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

۲ شهرستان آذربایجان شرقی نارنجی و بقیه زرد هستند/افزایش مراجعان سرپایی کرونایی در استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: دو شهرستان آذربایجان شرقی نارنجی و باقی (از جمله تبریز) در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

۲ شهرستان آذربایجان شرقی نارنجی و بقیه زرد هستند/افزایش مراجعان سرپایی کرونایی در استان

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، بهمن نقی پور اظهار داشت: طی روزهای اخیر، چند مورد گزارش افزایش مراجعان سرپایی کرونایی در استان دریافت کرده و نگران عدم استفاده مردم از ماسک در دید و بازدیدهای ایام عید هستیم.

وی افزود: اگر مردم اکنون وضعیت را کنترل نکنند و همچنان از رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوری کنند در روزهای آینده شاهد افزایش بستری‌ها خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار جدید کرونایی در استان بستری شده و در مجموع ۲۶۴ بیمار کرونایی در استان بستری هستند.

نقی پور با اشاره به فوت شش نفر در اثر ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: روزانه بین یک الی شش مورد فوت ناشی از کرونا در استان گزارش می‌شود.

وی در خصوص آمادگی این دانشگاه برای برگزاری کلاس‌های حضوری، افزود: اغلب کلاس‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مهرماه ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار می‌شد و از ۱۴ فروردین ماه نیز این روال ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: سلف سرویس‌ها و خوابگاه‌های دانشگاه‌های استان برای حضور دانشجویان، سمپاشی و قندزدایی شده و برنامه ریزی کردیم تا با سلامت و قدرت بیشتر دانشگاه‌ها را بازگشایی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه