English

آغاز هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس

همزمان با روز جهانی تئاتر و هنرهای نمایشی ، آیین افتتاح هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس آغاز شد.

آغاز هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، همزمان با روز جهانی تئاتر و هنرهای نمایشی ، آیین افتتاح هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس آغاز شد.

در این مراسم که عصر امروز و در کنار رود ارس برگزار شد؛ محسن نریمان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، داوران جشنواره بهمراه اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران و مشاور فرهنگی مدیرعامل این سازمان حضور داشتند.

این جشنواره در دو بخش آزاد و آئینی سنتی برگزار می شود و از میان ۱۱۰ اثر ارسالی از ۲۱ استان کشور به دبیرخانه، هیئت داوران در بخش آزاد (رقابتی) ۱۰ نمایش و در بخش آیینی سنتی 6  نمایش را انتخاب شد.

آثار مش کاظم حلبی، جولا،مرکز خطر، دفک، یک موجود عجیب، کورپو، بغض تو جرم من است، بیسکوئید، مبارک و غول برفی و عروسی عمونوروز و ننه سرما، 10 اثر انتخابی در بخش آزاد جشنواره تئاتر خیابانی ارس می باشند.

تولکی سنی، خیدیر بایرامیندا، غولیبانی، آذربایجان آئین لری، یایلیق و داش آشی نیز 6 اثر انتخابی توسط هیات داوران در بخش آئینی سنتی این جشنواره می باشد.

هفتمین جشنواره ی سراسری نمایش های خیابانی، محیطی و فضای باز منطقه آزاد ارس، امروز هفتم فروردین ماه همزمان با روز جهانی تئاتر بمدت سه روز برگزار خواهد شد و اختتامیه این جشنواره دهم فروردین ماه خواهد بود.

مهدی صالحیار، علی فتوحی و میرمیلاد مهدی زاده داوری آثار ارسالی به هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس را عهده دار بودند.

فرهاد قائمیان، وحید لک و فرزاد تقی لر که هر سه از اساتید برجسته و نام آشنای هنرهای نمایشی کشور می باشند، داوری آثار راه یافته به بخش نهایی هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس را برعهده خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه