English

استاندار آذربایجان شرقی:

کمبودی برای میوه شب عید نداریم

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: کمبودی از نظر میوه در استان نداریم و نیاز مردم به اندازه کافی خریداری و در انبارها ذخیره شده است.

کمبودی برای میوه شب عید نداریم

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عابدین خرم به منظور بررسی وضعیت تأمین و توزیع میوه شب عید به همراه مسوولان دستگاه‌های مربوطه از دو انبار میوه در تبریز بازدید و دستورهای لازم را برای عرضه میوه با کیفیت و قیمت مناسب به مردم صادر کرد.

عابدین خرّم در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، گفت: کمبودی از نظر میوه در استان نداریم و نیاز مردم به اندازه کافی خریداری و در انبارها ذخیره شده است.

وی افزود: مهم‌ترین بحث در تأمین میوه شب عید، کیفیت و قیمت آن است که گروه‌های بازرسی باید به طور دقیق نظارت کنند تا میوه با قیمت مصوب و کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

خرّم گفت: کار آماده‌سازی و سورتینگ میوه در انبارها از امروز انجام می‌شود و میوه شب عید از روز جمعه به تدریج وارد میادین توزیع شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در این بازدید با توضیحات مسوولان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در جریان روند تأمین و توزیع میوه شب عید قرار گرفت و دستورهای لازم را برای عرضه میوه با کیفیت و قیمت مناسب به مردم صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه