English

استاندار آذربایجان شرقی:

تحریف حقایق نظام جمهوری اسلامی اولویت اصلی دشمن است

استاندار آذربایجان شرقی گفت : هم اکنون بزرگترین اولویت دشمن تحریف حقایق نظام جمهوری اسلامی است.

تحریف حقایق نظام جمهوری اسلامی اولویت اصلی دشمن است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عابدین خرم در مراسم تودیع و معارفه فرماندار تبریز اظهار داشت: وقتی رهبر انقلاب از تبریز به عنوان پیشانی درخشنده کشور نام می‌برند ما باید بگردیم که برای این جایگاه چه کنیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب عنوان کردند کار تبریز ادامه انقلاب بود، گفت: رهبر انقلاب به ما در خصوص جهاد تبیین فرموده‌اند یعنی کارهای انجام شده را بگوییم و کارهای انجام نشده را هم برای انجام بگوییم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دشمن امروز تحریف جمهوری اسلامی را در دستور کار دارد، اظهار داشت: امروز ما باید به وظیفمان عمل کنیم زیرا مردم خودشان می‌دانند در کجا در صحنه حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: اولین وظیفه فرماندار رفع موانع و توجه به معیشت مردم است و اهتمام جدی در راستای افزایش سهم استان و شهرستان در رشد اقتصادی از دیگر وظایفی فرمانداری است.

خرّم با تاکید بر احصاء نیازهای شهرستان و تلاش برای حل مشکلات توسط فرماندار ابراز داشت: میز خدمت‌ها باید محله به محله و مسجد به مسجد و مخصوصا از مناطق محروم شروع شود.

وی ادامه داد: متاسفانه در تبریز حوادثی که منجر به فوت می‌شود زیاد است و باید آموزش‌هایی در این خصوص داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین فقیه، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان هم اظهار داشت: مشکلات مردم بسیار زیاد و انتظارات از مسئولین هم زیاد است، برای حل مشکلات مردم مسئولان باید صبور بوده و سعه صدر داشته باشند.

بهروز مهدوی، فرماندار سابق تبریز در این مراسم اظهار داشت: من به تمام وظایفی که به من محول شده بود تلاش کردم تا عمل کنم.

وی ادامه داد: شهر تبریز شهر اکابر و مسئولان بزرگ است و اگر من نتوانستم مسئول لایقی باشم از مردم عذرخواهی می‌کنم.

فرماندار سابق تبریز با بیان اینکه خوشحالم که در طول این مدت توانستیم چندین انتخابات سالم برگزار کنیم، گفت:با افتخار اعلام می‌کنیم که در شهرستان تبریز تمام روستاها به جز سه روستا از نعمت گاز بهره مند شده‌اند که این هم از تلاش مدیران ماست.

وی ادامه داد: در این سه سال قبل از سیل لایروبی مسیرها را انجام دادیم تا از وقوع حادثه پیشگیری کنیم، اگر نقصانی داشتیم مردم ما را ببخشند که در حد توانمان کار کردیم.

علی جعفری آذر، فرماندار جدید تبریز هم در این جلسه با تشکر از مردم و مسئولین ابراز امیدواری کرد که به عنوان فرماندار جدید تبریز مشکلات مردم در این حوزه را حل کند.

گفتنی است در این مراسم از زحمات بهروز مهدوی تقدیر و علی جعفری آذر به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تبریز معرفی شد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه