English

امام جمعه تبریز:

پروژه فشار حداکثری آمریکا علیه ایران شکست خورده است

امام جمعه تبریز گفت: با شکست‌ سیاست‌های ترامپ در آمریکا و روی کار آمدن دموکرات‌ها پروژه فشار حداکثری شکست خورد.

پروژه فشار حداکثری آمریکا علیه ایران شکست خورده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم در خطبه های امروز نماز جمعه تبریز با بیان اینکه تقوا واکسنی از جنسی عبودیت است که انسان را در برابر انواع بیماری‌های اخلاقی واکسینه می‌کند اظهار داشت:بدون تقوا هیچ انسانی در برابر الهامات نفسانی و شیطانی مقاومت کند.

وی افزود:با توجه به بیانات ائمه، شیطان در کمین غفلت انسان نشسته تا در دام شهوات حیوانی بیندازد، بدون تعهد به تقوای الهی کسی نمی‌تواند از امتحان الهی سالم عبور کند، مراقب باشیم این موهبت الهی را قربانی نکنیم.

امام جمعه تبریز در ادامه خاطر نشان کرد: پدر و مادران نباید نسبت به شکل گیری تقوا در فرزندان خود بی تفاوت باشند، پدر و مادران موظفند ورودی و خروجی عقل را در دوره سرنوشت ساز کودکی کنترل کنند.

آل هاشم ابراز کرد: ذهنی که با افکار مسموم سمی شود نعمت ارتباط با خدا محروم می‌شود.

وی گفت: دعوت به خدا و نهی از شرک وظیفه اصلی هر پدرومادری در تربیت فکری فرزندانشان هستند.

وی افزود: البته پدر و مادران بدانند زبان سرزنش نمی‌تواند در تربیت کودکان اثرساز باشد بلکه باید با موعظه عاطفی و اخلاقی این کار را انجام دهند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با تبریک ولایت امام جواد(ع)  به تمام شیعیان تصریح کرد: تولد امام جواد(ع) پایان دلهره شیعه و آغاز عصر نوینی در دوره امامت بود.

وی گفت: امام جواد(ع) الگوی جوان شیعی و مبارزه با دشمن بود.

امام جمعه تبریز یادآور شد: این هفته ولادت امیرالمومنین(ع) را هم داریم که یکی از صفات ایشان نبأ العظیم است و در ولادت امام علی(ع) از پدرانمان قدردانی کنیم اگرچه باید در طول سال هم این کار را انجام دهیم.

آل هاشم در ادامه یکی از راه‌های عدالت را مبارزه با فساد عنوان کرد و گفت: اگر با فساد اقتصادی مقابله نشود، هر سرمایه داری ممکن است به جای ورود به تولید به سراغ راه‌های دیگر برود.

وی ادامه داد: برای حفظ انقلاب راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها اطاعت از بیانات رهبر انقلاب، پافشاری روی اصول و ارزش‌های انقلاب، حفظ و تقویت ارتباط با خداست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه تصریح کرد: وحدت و انسجام ملی، تقویت دشمن شناسی، استکبارستیزی و افزایش آمادگی دفاعی از دیگر راه‌های حفظ انقلاب است.

وی ابراز کرد:موضوع دیگر رعایت عدالت اجتماعی و مقابله با فرهنگ منحط غربی است.

آل هاشم سپس ادامه داد: از کسانی که در سال بعد از انقلاب در کمیته انقلاب بودند و برای حفظ نظم تلاش کردند، قدردانی می‌کنیم، در جشن انقلاب معمولا از دستاوردها گفته می‌شود اما باید بگوییم که دستاورد فقط مادی نیست و نباید دستاوردهای معنوی را از قلم بیندازیم.

امام جمعه تبریز گفت: اگر بخواهیم خطرات جنگ شناختی را بدانیم باید با جهاد تبیین که رهبر انقلاب فرموده‌اند،آشنا شویم.

وی ادامه داد: با شکست‌های سیاست‌های ترامپ و روی کار آمدن دموکرات‌ها پروژه فشار حداکثری شکست خورد.

آل هاشم افزود: نخستین تلاش آنها این بود که دولتی بر سر کار بیاید که آنها می‌خواهند و دوم اینکه می‌خواستند با یک جنگ مذهبی در افغانستان ایران را وارد یک جنگ کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرفی در پایان گفت: موضوع سوم برنامه ریزی در غرب کشور بر روی گروهک کومله که ایران را دچار چالش کنند و چهارم در جنگ آذربایجان و ارمنستان هم می‌خواستند آتش جنگ قومیتی شعله ور شود و هم ایران و آذربایجان را رو در رو کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه