English

رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی:

جشنواره زمستان شاد در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی از برگزاری هفت پویش در قالب جشنواره زمستان شاد با عنوان پیشتازان فجرآفرین در استان خبر داد.

جشنواره زمستان شاد در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، صمد علیزاده اظهار داشت: حفظ و حراست از فرهنگ و آرمان های یک ملت از اولویت های فعالیت های تربیتی و فرهنگی است.

رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت: سازمان دانش آموزی یکی از متولیان امر تربیت اجتماعی دانش آموزان، برگرفته از فرهنگ و تمدن اسلامی ایرانی است که برنامه های خود را در راستای تحقق بسته تحولی «هر دانش آموز یک نقش اجتماعی» در قالب جشنواره های فصلی انجام می دهد.

وی ادامه داد: جشنواره زمستان شاد با عنوان پیشتازان فجر آفرین از جمله برنامه هایی است که با محوریت مناسبت های ملی و مذهبی، در قالب فعالیت های تشکیلاتی و جمعی در طول فصل زمستان برگزار می شود تا زمینه ساز انتقال فرهنگ و آرمان های انقلاب به نسل آینده و نیل به اهداف عالی تعلیم و تربیت و اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شود.

وی، دهه بصیرت، یاوران انقلاب، بوسه بر دستان مادر، بوسه بر دستان پدر، سپاس مربی، جشن نیکوکاری و جشن تولد زمین را هفت پویش جشنواره زمستانه عنوان کرد و گفت: اعضای پیشتاز تمام دوره های تحصیلی، مدرسان و مربیان پیشتاز و خانواده اعضاء، مدرسان و مربیان تشکل پیشتازان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

علیزاده خاطرنشان کرد: هر ناحیه و منطقه نیز مراسم نمادین بزرگداشت دهه بصیرت را به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی هم زمان با ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور دانش آموزان پیشتاز برگزار می کند و به گونه ای برنامه ریزی شده تا  از فضای مجازی به ویژه شبکه شاد جهت زنده نگه داشتن این ایام بیشترین بهره برداری را بکنیم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان افزود: در بخش پویش یاوران انقلاب، اعضا و مربیان پیشتاز می توانند آثار خود را در محورهای مجری گری شعر و دکلمه خوانی، شاداب سازی، فضا سازی منازل، اجرای دابسمش از سرود پیشتازان به همراه سرودهای انقلابی قدیم و جدید، خاطره گویی بزرگان خانواده و یا اولیا مدرسه از دوران انقلاب،اجرای سرود همگانی در مدارس از سرود های انقلابی و سرود پیشتازان و قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۵۶ در قالب فیلم ،عکس ، موشن گرافیک را تا پایان بهمن ماه ارسال کنند.

علیزاده ادامه داد: در بخش پویش جشن نیکوکاری ، دانش آموزان و مربیان آثار خود را با موضوعات پوشش تصویری مراسم جشن نیکوکاری مدرسه، تهیه اقلام نوروزی برای دانش آموزان نیازمند توسط دانش آموزان و در خانواده ها و کاشت و نگهداشت نهال و تشریح آن توسط دانش آموزان بر اساس معیارهای کارشناسی ارائه شده از سوی سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور در قالب فیلم و عکس، نقاشی تا پایان اسفند ماه ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: آثار رسیده به دبیرخانه استانی پس از بررسی و ارزیابی، در کانال دانش آموزان پیشتاز در شبکه شاد به آدرس @irsto_p_azarsharghi  ارایه شده و به سازمان دانش آموزی کشور ارسال می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه