English

فرمانده سپاه عاشورا:

شهید حاج قاسم سلیمانی از بسیج جوشید و به سردار دل‌ها تبدیل شد

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی از بسیج جوشید و به سردار دل‌ها تبدیل شد، گفت: بزرگترین افتخار این سردار دل‌ها، سربازی ولایت بود.

شهید حاج قاسم سلیمانی از بسیج جوشید و به سردار دل‌ها تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری موج در آذربایجان شرقی، سردار عابدین خرم شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را عاملی مهم و موثر برای تقویت جبهه مقاومت عنوان و اضافه کرد: خون پاک شهید سلیمانی، خیزش بلندی علیه استکبار و آمریکای خون‌خوار ایجاد کرد.

وی اظهار داشت: شخصیت های بی مانندی همچون شهید سلیمانی‌ها قبل از آنکه به نشان‌ها و موفقیت‌های نظامی خود فخر کنند، خود را سرباز ولایت می‌دانند و حاج قاسم از بسیج جوشید و به سردار دل‌ها تبدیل شد.

خرم افزود: رستاخیز تاریخی انتقام از خون پاک شهید سلیمانی در میان جوانان غیور و آزادمرد در اقصی نقاط جهان موج می‌زند و بدون تردید شهادت وی نقطه عطفی برای مستضعفین جهان شد و تحول شگرفی در عالم اسلام ایجاد کرد.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه شادمانی مقطعی آمریکا و اسرائیل به غمی دائمی برای آنها منجر خواهد شد، یادآوری کرد: خون پاک حاج قاسم به فضل الهی، ریشه‌ آمریکا و اسرائیل را خواهد خشکاند و ترس، رعب، وحشت و استیصال استکبار پس از شهادت ایشان در طول تاریخ بی‌سابقه است و این وحشت در اردوگاه استکبار تا اضمحلال کامل ادامه خواهد یافت.

سردار عابدین خرم با بیان اینکه بزرگترین استراتژی دشمن ایجاد شک و تردید است، گفت: در مقابل این راهبرد باید ثبات قدم و قاطعیت داشته باشیم و تا صف آخر دشمن متمرکز شویم تا اینکه به فضل الهی اضمحلال دشمن محقق شود.

وی تفکر و ایده اسلام ناب محمدی (ص) را هویت بسیج دانست و اظهار داشت: امام راحل این تفکر و تشکل را از خانه‌های مستضعفین جهان و کوچه پس کوچه‌های مسلمین شکل داد و به ارتش مقتدر مردمی تبدیل کرد و باید توجه داشت این ارتش منبعث از دل‌های آگاه و انسان‌های پاک بوده و با قدرت در حال گسترش است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه