English

فرمانده سپاه عاشورا:

تبریز ۵۰۰ هزار نفر حاشیه نشین دارد

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این‌که تبریز ۵۰۰ هزار نفر حاشیه نشین دارد، گفت: در صورت عدم توجه به حاشیه‌نشین‌ها وضع نابسامانی به وجود می‌آید که پس از آن مسئولان هر چقدر هم تلاش کنند خیلی زود دیر می‌شود .

 تبریز ۵۰۰ هزار نفر حاشیه نشین دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، سردار عابدین خرم در صحن علنی شورای شهر تبریز، با تاکید بر این‌که ضرورت دارد با هم افزایی دستگاه‌های مختلف مشکلات حاشیه‌نشین‌ها رفع شود، ادامه داد: فراموش نکنیم که در کشور سوریه استارت بحران سوریه از مناطق حاشیه‌نشین زده شد . 

 وی به شورای شهر تبریز توصیه کرد که برای شفاف سازی اقدامات و تنویر افکار عمومی، جلسات علنی شورا از رادیو پخش شود . 
  
وی با اشاره به اهداف پیش‌بینی شده در قانون اساسی برای ایجاد شورای شهر، خاطرنشان کرد: رای و اعتماد مردم فرصت تاریخی و سرمایه اجتماعی برای تک تک اعضا به شمار می‌رود که باید قدر این فرصت اندک را بدانند و معتقدم مهمترین شاخصه سرافرازی شورا، انتخاب مدیران شهری موفق است .
 
سردار خرم با بیان این‌که امروزه قدرت فرهنگی نسبت به سایر قدرت‌ها ارجح‌ است، اظهار کرد: آرمان انقلاب ما فرهنگی و فکری از نوع دین‌گرایی است که همین موضوع سبب پیروزی و ماندگاری انقلاب شده است . 

هویت ملی خود را حفظ کنیم

فرمانده سپاه عاشورا  در ادامه سخنان خود تصریح کرد: هویت ایرانی - اسلامی باید در شهرهای ما حرف اول را بزند و هویت ملی خود را حفظ کنیم . 

سردار عابدین خرم
 
سردار عابدین خرم با بیان این‌که رزمندگان تبریز و استان زبانزد عام و خاص هستند، اظهار کرد: شورای شهر در مبلمان سازی و المان‌های شهری از شهدا به عنوان قهرمانان ملی استفاده کند . 
  
وی با بیان این‌که کار فرهنگی هزینه‌بر نیست، اظهار کرد: لازمه‌ی کار فرهنگی عقلانیت بوده و می‌توانیم با بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان شهر خودمان، المان شهدا را تولید کنیم، امام جمعه تبریز امروز بدون هیچ گونه هزینه‌ای به الگوی فرهنگی و رفتاری مردم تبدیل شده است . 
  
سردار خرم با تاکید بر این‌که تمامی اقوام کشورمان متعلق به ایران بوده و فرصت تلقی می‌شوند، خاطرنشان کرد: باید حواسمان باشد  که قومیت گرایی افراطی نشده و منافع ملی فراموش نشود. موضوع قومیت در همان حد تعادل و منطقی خود قابل تکریم و احترام است . 
  
فرمانده سپاه عاشورا در خاتمه سخنان خود خاطر نشان کرد: افراطی‌گری باعث دور شدن فکر و عقلانیت شده و افراطی‌گری در مذهب و دین هم خانمان سوز است
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه