سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • انتقاد وزارت صمت به افزایش بالای قیمت خودرو توسط ایران خودرو
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت
  • موی‌تای قهرمانی جهان؛ دو فینالیست و ۶ برنز سهم ایران

فتح اللهی اعلام کرد

ابلاغ مفاد بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده سال۹۶ به مناطق

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از ابلاغ بسته تشویقی نوسازی بافت های فرسوده سال ۹۶ به مناطق خبر داد.

بافت فرسوده

به گزارش خبرگزاری موج،  عباداله فتح اللهی با اشاره به مفاد مصوبات نخستین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران به ریاست شهردار تهران (ابلاغی مورخ ۲۸ اردیبهشت سال ۹۵ ) گفت: بستة تشویقی نوسازی بافت های فرسوده شهر تهران در سیزدهمین جلسه کمیته خدمات و زیر ساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران تکمیل و مورد تأیید قرار گرفت و جهت اجرا به مناطق ابلاغ شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با تأکید بر این که حسن اجرای مصوبات بسته تشویقی ابلاغی سال ۹۶ برعهده شهرداران مناطق خواهد بود، تصریح کرد: اولویت ما در اجرای بسته تشویقی در سال جاری به صفر رساندن هزینه های نظام مهندسی برای متقاضیان نوسازی در بافت های فرسوده بود که خوشبختانه با توافقات صورت گرفته با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در بسته تشویقی نوسازی ابلاغ شده نحوه اعطای کمک هزینه خدمات مهندسی به متقاضیان نوسازی نیز تدوین و مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس مصوبات بسته تشویقی ابلاغی سال ۹۶، تمامی متقاضیان نوسازی تجمیعی با مساحت بیش از ۱۰۰ متر مربع و انفرادی با مساحت بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ متر مربع در بافت های فرسوده از کمک هزینه نظارت بهره مند خواهند شد.

به گفته فتح الهی، متقاضیان نوسازی درصورت تجمیع بیش از سه پلاک و دستیابی به مساحت مناسب بر اساس طرح تفصیلی شهر تهران، علاوه بر هزینه های نظارت، کمک هزینه مکانیک خاک، فاز ۲ و شناسنامه فنی و ملکی نیز برخوردار می شوند.

وی افزود: متقاضیان تخریب و نوسازی پلاک هایی با مساحت بالاتر از ۱۰۰ متر مربع در ۳۵ محله از ۱۴۹ محله دارای بافت فرسوده(واقع در جنوب محور انقلاب) با درصد نوسازی کمتر از ۳۰ درصد، در صورتی که اقدام به تجمیع نمایند می توانند علاوه بر استفاده از کمک هزینه نظارت، از کمک هزینه مکانیک خاک، فاز ۲ و شناسنامه فنی و ملکی نیز برخوردار شوند.

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران عنوان کرد: به منظور حمایت از نوسازی و بهسازی محلات ویژه و اولویت دار واقع در بافت های تاریخی منطقه ۱۲ شهر تهران، علاوه بر شمول مشوق های موضوع مصوبات بسته تشویقی ابلاغ شده، تعیین و تخصیص سایر مشوق های تکمیلی، بر عهده کمیته تأمین خدمات و زیر ساخت ستاد باز آفرینی پایدار کلانشهر تهران است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در این باره خاطرنشان کرد: بستة تشویقی کالبدی ویژه محلات تختی، قیام و کوثر نیز پس از اخذ مصوبه کمیته ارتقاء کیفیت محیطی منطقة ۱۲، در سیزدهمین جلسة کمیتة خدمات و زیر ساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران مراحل نهایی تأیید خود را می گذراند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری موج در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه