سرخط خبرها
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد
  • سرمربی بلژیک: برای شکست دادن ایران باید با صد درصد توان‌مان بازی کنیم
  • دریای مازندران تا سه‌شنبه تعطیل شد

قائم مقام وزیر بهداشت:

نظام سلامت سالانه ۹ میلیون بستری و ۸۲۰ میلیون مراجعه سرپایی را پاسخگوست

قائم مقام وزیر بهداشت در مراسم ترحیم پزشک شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک هرمزگان گفت: نظام سلامت سالانه ۹ میلیون بار بستری و ۸۲۰ میلیون بار مراجعه سرپایی را پاسخگوست.

ایرج حریرچی

به گزارش خبرگزاری موج و بنا بر اعلام وبدا، دکتر ایرج حریرچی شب گذشته در سفر به بندرعباس با حضور در مراسم ختم شادروان دکتر نبیل بهروزی؛ پزشک شبکه بهداشت و درمان بستک که در حین انجام وظیفه جان خود را از دست داد، گفت: بی‌شک خدمت به مردم از باارزش‌ترین کارها نزد خداوند است و متضمن ثواب اخروی است.

وی افزود: بنده از جانب وزیر محترم بهداشت، پیام تسلیت ایشان را به خانواده محترم و اهالی منطقه و همکاران آن مرحوم در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام می‌دارم و برای روح بلندش علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر و اجر آرزو می کنم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات و ضایعه دردناکی نباشیم.

حریرچی خاطرنشان کرد: نظام بهداشتی _ درمانی کشور متشکل از ۴۴۰ هزار نفر پرسنل برای تمامی ملت شریف ایران در هر نقطه ای با هر ملیتی و مذهبی مشغول خدمت رسانی است و این سیستم سالانه ۹ میلیون بار بستری و ۸۲۰ میلیون بار مراجعه سرپایی را پاسخگوست.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه شادوران دکتر بهروزی هنگام دهگردشی به منظور ویزیت مادران باردار و سرکشی به بیماران، در سانحه واژگونی خودرو جان به جان آفرین تسلیم کرد، افزود: دکتر بهروزی پس از اتمام تحصیلات، تنها پس از ۸ ماه خدمت آن هم در منطقه خودشان دچار این سانحه شدند و امیدوارم خانواده محترم ایشان در این تقدیر و امتحان الهی صبر پیشه کنند و سربلند باشند.

وی با اظهار امیدواری در رفع کمبودهای بهداشتی درمانی این منطقه، گفت: جوانی که علم و تحصیل و خدمت به مردم را انتخاب کرده است درجه‌اش عالی است و از خداوند متعال آرزوی علو درجات برای همکار گرانقدرمان و صبری جزیل برای خانواده ایشان مسئلت داریم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری موج در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه