سرخط خبرها
  • عراقچی: از زمین فوتبال تا میز مذاکره هدف دفاع از عزت و افتخار مردمان عزیزمان است
  • تیم ملی فوتبال یران بالاتر از عربستان در آسیا قرارگرفت
  • برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه‌ ممنوع شد
  • وزیر خارجه بریتانیا خواستار کناره‌گیری استارمر از قدرت شد
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد

مدیران کل زندان‌های پنج استان تغییر کردند

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور طی احکام جداگانه‌ای پنج مدیرکل را در استان‌های کشور منصوب کرد.

FuXzwY4ewXkJ
به گزارش خبرگزاری موج ، با توجه به بازنشستگی مدیران کل زندان‌های استان یزد، استان خراسان شمالی، استان کرمان واستان خراسان جنوبی، علی‌اصغر جهانگیر طی احکام جداگانه‌ای به ترتیب رضا ذوالفعلی‌نژاد، پژمان پروین و رمضان امیری را به عنوان مدیران کل این استان‌ها و همچنین علی هاشمی را به عنوان سرپرست اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی منصوب کرد. همچنین طی احکام دیگری از سوی رئیس سازمان زندان‌ها، اسدالله گرجی‌زاده به عنوان مدیرکل زندان‌های استان اصفهان و اسحاق ابراهیمی به عنوان مدیرکل زندان‌های استان کردستان منصوب شدند. در بخشی از احکام صادر شده آمده است: اصلاح و تربیت و ارشاد زندانیان و فراهم ساختن بستر و امکانات لازم برای بازگشت مجدد به کانون خانواده و پذیرش آنان در اجتماع، همزمان با اعمال برنامه‌ریزی برای مراقبت بعد از خروج و جلب همکاری دستگاه‌های ذیربط در این مهم، از جمله وظایف اساسی امر زندانبانی است که نیل به آن مستلزم برنامه‌ای راهبردی بر مبنای فرهنگ انسان‌ساز و تعالی‌بخش دین مبین اسلام است که باید ضمن همکاری و هماهنگی اثربخش با مسئولین محترم قضایی و اجرایی استان و جلب حمایت مادی و معنوی آنان به اجرا درآید. مقتضی است نهایت مساعی و همت خود را در جهت سالم‌سازی هرچه بیشتر محیط زندان‌ها از طریق توسعه آموزش‌ها، حرفه‌آموزی، ارتقاء سطح بهداشت و سلامت، توأم با پاس داشت ارزش‌های فرهنگی و دینی و نظارت بر حسن اجرای قوانین و آئین‌نامه سازمان را به کار گرفته تا نسبت به تحقق سیاست‌های ابلاغی مصوب ریاست محترم قوه قضاییه مبتنی بر رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شاهد مدیریتی جهادی در این عرصه خدمتگزاری باشیم. بر اساس این گزارش، پیش از این، احمدی مدیرکل زندان‌های استان یزد، بلوکی مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی، اربابی مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی و ولی‌نیا مدیرکل زندان‌های استان کرمان بودند که بازنشسته شدند.  
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه