سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • انتقاد وزارت صمت به افزایش بالای قیمت خودرو توسط ایران خودرو
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت
  • موی‌تای قهرمانی جهان؛ دو فینالیست و ۶ برنز سهم ایران

۱۳ مستند از «پزشکان اخلاق‌مدار» کلید خورد / پروژه استعلاجی دانشکده علوم پزشکی!

معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی ساخت مستندهایی درباره پزشکان اخلاق مدار را برای روز پزشک در دستور کار دارد. مجری طرح این مجموعه مستند به موج گفت: قرار است این مستندها در سیزده قسمت بیست دقیقه‌ای برای روز پزشک آماده شود.

mOe9CdBASSXa
سید حامد حسینی مجری طرح این مجموعه مستند در گفت‌وگو با علی ظهوری راد خبرنگار خبرگزاری موج درباره این مجموعه مستند گفت: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی برای معرفی مفاخر جامعه پزشکی ایران ساخت این مستندها را در دستور کار قرار داده که قرار است در سیزده قسمت بیست دقیقه‌ای برای روز پزشک آماده شود. حسینی افزود: اولین قسمت از این مستند درباره پرفسوریلدا از پزشکان با سابقه و استادان به نام دانشگاه است که تصویربرداری آن به پایان رسیده و سیزدهم مرداد آماده نمایش می‌شود. وی در مورد انتخاب پزشکانی که در این مستند حضور دارند، گفت: بخش اول و تحقیقاتی کار به این شکل بود که با تمام مراکز پزشکی کشور رایزنی کردیم تا سه نفر از بهترین پزشکان خود را به ما معرفی کنند.بعد از این میان پیشکسوتانی که زندگی‌شان بار دراماتیکی داشت و همیشه به عنوان افراد اخلاق‌مدار در کار شناخته می‌شدند، برای حضور در این مستند انتخاب شدند. به نظر می‌رسد اقدام معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی یک پروژه فوری، چاره‌جویانه و استعلاجی جهت مقابله با ذهنیتی باشد که پس از مرگ عباس کیارستمی در جامعه هنرمندان و بخشی از مردم به وجود آمده است. حسینی با اشاره به فوت عباس کیارستمی گفت: این روزها همه احساس می‌کنند در مورد درمان این کارگردان بزرگ سینمای ایران اشتباه شده و در حال بررسی این موضوع هستند. من هم وظیفه خودم دانستم با ساخت این مستند حضور پزشکان بزرگ و وارسته به مخاطبان یادآوری کنم تا با هجمه‌های گاه غیرمنصفانه نسبت به جامعه پزشکی مقابله کنم و مردم آنها را بهتر بشناسند. به عنوان مثال پروفسور علیرضا یلدا، کسی است که هرگز در طول عمر خود مطبی برای درمان مردم نداشته و تنها حضور در بیمارستان و تدریس در دانشگاه را انجام می‌دهند و به نظرم باید زندگی چنین شخصی ثبت شود تا از او الگویی اخلاق‌مدار برای مخاطبان ساخته شود. حسینی در پایان افزود: این مستندها در مراسم مرتبط با روز پزشک و همچنین از رسانه ملی پخش خواهند شد. در ایران، اول شهریور ماه، همزمان با زادروز بوعلی سینا، به پاس تألیفات و خدمات‌اش به علوم پزشکی و فعالیت وی در این رشته، و تجلیل از پزشکان، روز پزشک نام گذاری شده‌است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه