رئیس سازمان حفاظت محیطزیست:
تأکیدات رئیسجمهور بر بهرهمندی پایدار از منابع زیستی مایه دلگرمی و فصلالخطاب است
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نوشت: تأکیدات رئیسجمهور پزشکیان بر حفظ محیط زیست مایه دلگرمی و فصلالخطاب ما در سازمان حفاظت محیط زیست است.
، شینا انصاری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در شرایطی که کشور عزیزمان با پیامدهای اقتصادی ناشی از دو جنگ تحمیلی ناجوانمردانه روبهرو است، تأکیدات رئیسجمهور پزشکیان بر حفظ محیط زیست، بهرهمندی پایدار از منابع زیستی و عدالت محیط زیستی مبتنی بر حقوق نسلهای آینده، مایه دلگرمی و فصلالخطاب ما در سازمان حفاظت محیط زیست است.»
ارسال نظر