استاندار مازندران:
همکاری قوا؛ کلید امنیت پایدار و توسعه همهجانبه مازندران
استاندار مازندران در آستانه هفته قوه قضاییه با تأکید بر نقش بیبدیل دستگاه قضا در استقرار عدالت و احیای حقوق عامه، همافزایی قوای مجریه و قضاییه را ضامن تحقق امنیت پایدار و پیشبرد اهداف توسعهای در «دیار علویان» دانست.
،مهدی یونسیرستمی در آستانه هفته قوه قضاییه با حضور در دادگستری استان با عباس پوریانی رئیسکل دادگستری مازندران دیدار و گفتگو کرد.
استاندار مازندران در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیتالله دکتر بهشتی، هفته قوه قضاییه را یادآور مجاهدتهای بیوقفه در مسیر عدالتگستری خواند و اظهار داشت: در شرایط کنونی که اقتدار و امنیت ملی مرهون بصیرت و همدلی است، نقش قوه قضاییه به عنوان رکن رکین حاکمیت، حیاتی و بیبدیل است.
یونسیرستمی با بیان اینکه امنیت پایدار مازندران محصول تعامل سازنده میان دستگاههای اجرایی، امنیتی، انتظامی و قضایی است، تصریح کرد: موضوعاتی نظیر قاطعیت در برخورد با مفاسد اقتصادی و صیانت از حقوق شهروندی، وظایف خطیری است که با صلابت توسط دستگاه قضایی پیگیری میشود.
وی با اشاره به لزوم هماهنگی تنگاتنگ میان ارکان نظام افزود: تصمیمات مدیریتی در استان با هدف حفظ منافع عمومی و پیشبرد اهداف توسعهای اتخاذ میشود که در این مسیر، حمایت قاطع دستگاه قضایی به ویژه در برخورد با هنجارشکنان و مخلان امنیت، چراغ راهی برای تحقق این اهداف بوده و خواهد بود.
استاندار مازندران خاطرنشان کرد:اطمینان دارم در سایه هدایتهای مقام معظم رهبری و تلاش مضاعف مسئولان، شاهد ریشهکنی مظاهر فساد و ارتقای سطح رفاه عمومی در استان خواهیم بود.
ارسال نظر