سرخط خبرها
  • لیگ یک: مس شهربابک دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر
  • استقلال ایران در تصویربرداری فضایی با پرتاب سری ماهواره‌های راداری راد
  • اجرای طرح بزرگ مدیریت مصرف برق در جنوب کشور
  • اعزام ۱۹ فرنگی‌کار به جام بین ‌المللی ایروان
  • خرید طلای دولتی رکورد زد
  • راه‌یابی ۶ سانداکار ایران به نیمه‌نهایی رقابت‌های کشورهای سازمان همکاری شانگهای
  • سخنگوی دولت خبر داد: تخصیص دو میلیارد دلار ارز در گام نخست به واردات بخش صنعت
  • وزیر فرهنگ: زنده‌یاد سیمین‌دخت وحیدی شعر را میدان پاسداشت هویت و ایران می‌دانست
  • افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی تکذیب شد
  • وزیر ارتباطات: پایداری برق سایت‌های ارتباطی باید تضمین شود
  • آماده‌باش هلال‌احمر در پی احتمال وقوع سیلاب و بارش‌های شدید در ۹ استان
  • آزمون و مصاحبه از فرایند صدور مجوز مشاور املاک و نمایشگاه خودرو حذف شد
  • تمرین آسمانخراش‌های ایرانی در اردن
  • عراقچی به عراق سفر می کند
  • چند دکل مخابراتی در سیرک و قشم مورد اصابت دشمن قرار گرفت
  • فریب دود ملایم سیگار الکترونیکی را نخورید
  • سازمان سینمایی: در صورت صعود، بازی ایران با سوییس در سینماها پخش می‌شود
  • پایان مهلت ثبت معافیت چند فرزندی تا ۳۱ شهریور
  • گزارش رسانه تلگراف: حمله به بانک‌های ایرانی کار گروه هکری گنجشک درنده است
  • مذاکره با آمریکا در آستانه تعلیق

شهردار ساری پای مطالبات شهروندان منطقه ۳ نشست

نشست ملاقات مردمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ساری با هدف بررسی میدانی مشکلات و مطالبات شهروندان منطقه ۳ برگزار شد.

شهردار ساری
به گزارش خبرگزاری موج از مازندران

 ،در راستای سیاست محله‌محوری و ارتباط مستقیم با شهروندان، نشست ملاقات مردمی و بررسی میدانی مشکلات اهالی منطقه ۳ ساری با حضور مدیران ارشد شهری و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

در این نشست، سید حسن احمدی شهردار ساری به همراه افشین راسخ رئیس شورای اسلامی شهر، ذوالفقار شریفی و حسین وریجی از اعضای شورای اسلامی شهر، میثم فرخی معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی و آرش عطایی معاون خدمات شهری، پاسخگوی مطالبات و دغدغه‌های اهالی محلات منطقه ۳ بودند.

در این دیدار، شهروندان مسائل و درخواست‌های خود را در حوزه‌هایی همچون بهسازی معابر، هدایت آب‌های سطحی، توسعه فضای سبز و خدمات حمل‌ونقل عمومی به صورت مستقیم مطرح کردند.

شهردار ساری در حاشیه این نشست با تأکید بر اینکه منطقه ۳ یکی از اولویت‌های توسعه‌ای شهرداری است، اظهار کرد: حضور اعضای شورا و معاونان فنی در میان مردم کمک می‌کند تا تصمیمات از پشت میزها به متن محلات منتقل شود.

احمدی افزود: تمامی موارد مطرح‌شده توسط شهروندان ثبت شده و برای هر یک زمان‌بندی اجرایی در نظر گرفته خواهد شد.

این نشست با دستور ویژه شهردار ساری به معاونان حاضر برای رسیدگی فوری به برخی مشکلات خدماتی محلات منطقه ۳ به پایان رسید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه