سرخط خبرها
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت
  • موی‌تای قهرمانی جهان؛ دو فینالیست و ۶ برنز سهم ایران
  • تا رفع اختلالات بانکی با پول نقد به پمپ بنزین مراجعه کنید
  • نصب یکی از بزرگ‌ترین سکوهای نفتی در خلیج فارس
  • تأیید حکم ۴ سال حبس برای دو دوومیدانی‌کار ایرانی در کره جنوبی
  • ترامپ: دموکرات‌های احمق به داشتن سلاح هسته‌ای برای ایران رأی دادند
  • عصبانیت ترامپ از مصوبه سنا که اختیارات جنگی‌‌اش را مسدود کرد

سازمان ثبت اسناد:

اسناد مفقود و آسیب‌دیده از جنگ مجدد صادر می شود

معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد که افرادی که اسناد مالکیت آن‌ها در جریان حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی آسیب دیده است، می‌توانند با مراجعه به واحدهای ثبتی، نسخه مجدد سند خود را دریافت کنند.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از قوه قضائیه، پژمان پروین، معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، درباره حمایت حقوقی از اشخاص حقیقی و حقوقی آسیب‌دیده از تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی اظهار کرد: افرادی که اسناد و مدارک ثبتی آن‌ها در جریان جنگ آسیب دیده یا از بین رفته است، می‌توانند با مراجعه به واحد ثبتی محل خود و ارائه مدارک لازم، نسبت به دریافت مجدد اسناد اقدام کنند.

وی با تأکید بر این که تمامی اطلاعات اسناد در سامانه‌ها و سرورهای الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نگهداری می‌شود، افزود: به دلیل ثبت الکترونیکی اطلاعات، صدور مجدد اسناد برای متقاضیان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد و در این زمینه هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

پروین همچنین از تغییر نحوه فعالیت واحدهای قضایی و اداری استان تهران خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده، فعالیت تمامی واحدهای قضایی و اداری استان تهران از روز یک‌شنبه ۱۷ اسفندماه تا اطلاع ثانوی با حضور ۲۰ درصدی کارکنان و با هماهنگی مدیران مربوطه انجام می‌شود.

او ادامه داد: طبق این اطلاعیه، تمامی رده‌های مدیریتی از شمول دورکاری مستثنی هستند. همچنین فعالیت تمامی کارکنان خانم در استان تهران به‌صورت دورکاری خواهد بود.

معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خاطرنشان کرد: در سایر استان‌ها نیز با رعایت موارد اعلام‌شده، تمهیدات لازم با هماهنگی و تصمیم مقامات استانی اتخاذ خواهد شد.

پروین در پایان تصریح کرد: مدیران کل ستادی و استان تهران موظف‌اند بر اساس این بخشنامه، نسبت به برنامه‌ریزی برای حضور کارکنان در محل کار اقدام کنند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه