سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • انتقاد وزارت صمت به افزایش بالای قیمت خودرو توسط ایران خودرو
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت

وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز شهدای دانشجو:

شهدای دانشجو نماد آرمان‌خواهی جوانان هستند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت روز شهدای دانشجو، این روز را نماد ایثار، شجاعت و آرمان‌خواهی جوانانی دانست که در راه حفظ میهن و ارزش‌های متعالی اسلامی، جان خود را نثار کرده و برگ‌های زرین و ماندگاری از تاریخ این سرزمین را رقم زدند.

محمد ظفرقندی وزیر بهداشت
به گزارش خبرگزاری موج

​، متن پیام محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شانزدهم دی ماه یادآور ایثار، شجاعت و آرمان‌خواهی جوانانی است که با نثار جان خود در راه حفظ میهن و ارزش‌های متعالی اسلامی، جاودانه شدند. این روز، که به نام شهدای دانشجو و به‌ویژه شهید گرانقدر سید محمدحسین علم‌الهدی و دانشجویان همراه وی در کربلای هویزه مزین شده است، فرصتی برای ادای احترام به مقام والای دانشجویانی است که با شجاعت و ایمان، برگ‌های زرین و ماندگاری از تاریخ این سرزمین را رقم زدند.

در دوران دفاع مقدس، دانشجویان همگام با سایر اقشار جامعه، در خطوط مقدم جبهه‌ها حضوری افتخارآمیز داشتند و با بینشی عمیق و تعهدی بی‌نظیر و برای رضای خداوند و حفظ میهن و صیانت از ارزش های متعالی انقلاب اسلامی، در برابر دشمنان ایستادگی کردند. به‌ویژه دانشجویان علوم پزشکی و کادر درمان، با رشادتی کم نظیر، جان بسیاری از همرزمان خود را نجات دادند و در این مسیر، شهیدانی گرانقدر را تقدیم کردند که نام‌شان برای همیشه در اذهان جامعه ثبت خواهد بود.

پس از جنگ تحمیلی، این قشر آگاه و پیشرو با حضور موثر در عرصه سازندگی، ارتقای سلامت جامعه و خدمت‌رسانی به مناطق محروم، نقش‌آفرینی کرده‌اند. در دوران همه‌گیری کرونا نیز، دانشجویان علوم پزشکی و کادر درمان با ایثارگری و تعهد در خط مقدم این نبرد، بار دیگر روحیه مسئولیت‌پذیری و انسان‌دوستی خود را برای نجات جان هموطنان و درمان و تسکین درد دردمندان به اثبات رساندند.

امروز، شانزدهم دی ماه، یادآور تجلیل از شهدای دانشجو و گرامیداشت خاطره همه آنانی است که مسیر آینده ایران را با فداکاری و ازخودگذشتگی هموار ساختند. همچنین، ادای احترام ویژه‌ای به شهدای امدادگر و کادر سلامت در غزه و لبنان دارم که با فداکاری و مقاومت مثال‌زدنی خود، الگویی بی‌بدیل برای خدمت‌رسانی در سخت‌ترین شرایط و در برابر خطرات شدند.

امیدوارم دانشجویان عزیز این مرز و بوم، با الهام از راه پرافتخار شهدای دانشجو و کادر درمان، در مسیر رشد و تعالی کشور، به‌ویژه توزیع عادلانه خدمات سلامت در دورترین نقاط، گام‌های استواری بردارند و در سایه لطف الهی، چراغ امید آینده ایران اسلامی را روشن‌تر سازند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه