English

جنبش حزب الله لبنان:

شهادت شیخ عدنان نشان از رنج اسرای فلسطینی دارد

جنبش حزب الله لبنان در بیانیه ای به مناسبت شهادت «شیخ خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که شهادت وی بار دیگر حجم رنج ها و مشکلات اسرای فلسطینی در زندان های دشمن صهیونیستی را به نمایش گذاشت.

شهادت شیخ عدنان نشان از رنج اسرای فلسطینی دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از المیادین، جنبش حزب الله لبنان در این بیانیه شهادت شیخ خضر عدنان را به ملت فلسطین، جنبش جهاد اسلامی و دیگر جنبش های مقاومت تبریک و تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است که شهادت شیخ خضر عدنان بار دیگر حجم رنج ها و مشکلات اسرای فلسطینی در زندان های دشمن صهیونیستی را نشان داد.

حزب الله تاکید کرد که از نهادهای بین المللی می خواهیم که برای برملا کردن جنایت های رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه اسرا، به طور جدی تلاش کنند.

در ادامه بیانیه آمده است که از تمام اقدامات گروه های مقاومت فلسطین برای آزادی اسرا حمایت می کنیم.

بر اساس این بیانیه، شهید قهرمان شیخ خضر عدنان بیش از ۸ سال شکنجه های دشمن صهیونیستی را در زندان ها تحمل و با اقدامات خودسرانه دشمن مقابله کرد.

گروه های مقاومت فلسطین نیز در پی شهادت این شهید فلسطینی، در بیانیه هایی جداگانه تاکید کردند که پیامدهای این جنایت با رژیم صهیونیستی است؛ جنایتی که بی پاسخ نخواهد ماند.

هم اکنون جوانان فلسطینی خود را برای درگیری در تمام مناطق اشغالی با صهیونیست ها آماده کرده اند.

پس از اعلام خبر شهادت شیخ خضر عدنان، آژیر خطر حمله موشکی در شهرک صهیونیستی منطقه موسوم به «غلاف غزه» به صدا درآمد.

در همین رابطه کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲ راکت از نوار غزه به سمت «کیبوتس سعد» در مناطق اشغالی شلیک شده و در فضای باز سقوط کرده و سامانه ضد موشکی گنبد آهنین هم فعال نشده است.

منابع خبری بامداد امروز گزارش دادند، شیخ خضر عدنان اسیر فلسطینی پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطین نیز تائید کرد که وی پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

شیخ عدنان از اولین افراد در زادگاه خود (روستای عرابه استان جنین ) بود که همزمان با تاسیس جنبش جهاد اسلامی در اوایل دهه ۸۰ به این جنبش پیوست و در واقع از اولین موسسان جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز به شمار می رود.

وی همچنین به عنوان دبیرکل انجمن اسلامی دانشگاه بیرزیت تعیین شد و در سال ۱۹۹۸ در انتخابات این انجمن به پیروزی رسید.

شیخ عدنان را به عنوان سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز می شناسند و همین امر باعث شده بود که او چندین بار از سوی رژیم صهیونیستی و نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تحت تعقیب قرار گرفته و بازداشت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه