English

امیرعبداللهیان بر ضرورت اتحاد گروه‌های فلسطینی تاکید کرد

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت اتحاد گروه‌های فلسطینی و همچنین وحدت نظر و انسجام دولت‌ها و ملت‌های مسلمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد.

امیرعبداللهیان بر ضرورت اتحاد گروه‌های فلسطینی تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین امیرعبداللهیان و زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حاشیه دیدار وزیر امور خارجه کشورمان از بیروت به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار آخرین تحولات منطقه و همچنین تحولات صحنه فلسطین و حملات و تجاوزات اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و اماکن مقدس در قدس شریف و ایستادگی گروه‌های مقاومت و آحاد ملت فلسطین بویژه جوانان در برابر این رژیم مورد بررسی قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به سیاست ثابت و اصولی جمهوری اسلامی ایران در پشتیبانی از ملت مظلوم و مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، بر ضرورت اتحاد گروه‌های فلسطینی و همچنین وحدت نظر و انسجام دولت‌ها و ملت‌های مسلمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و انجام اقدامات موثر و بازدارنده در مقابل اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها و مقدسات اسلامی تاکید کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار، با قدردانی از حمایت‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران از فلسطین در مجامع متطقه‌ای و بین‌المللی و اهمیت این مواضع در ارتقاء روحیه معنوی و ایستادگی ملت فلسطین، مقاومت را در بهترین وضعیت خود در چند دهه گذشته توصیف و تاکید کرد که بحران‌های فزاینده داخلی در رژیم صهیونیستی، نشانه درماندگی و ضعف اشغالگران صهیونیست در برابر اراده، ایستادگی و مجاهدت رزمندگان مقاومت و آحاد ملت فلسطین می‌باشد و دشمن صهیونیستی در مسیر زوال و نابودی قرار گرفته است.

 

بیشتر بخوانید:

جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری برای حل بحران انرژی و برق در لبنان است

امیرعبداللهیان با همتای لبنانی دیدار و گفتگو کرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه