English

رئیس‌جمهور دستور داد؛

علت وقوع حادثه شهادت آیت‌الله سلیمانی به سرعت شناسایی شود

رئیس جمهور در پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان در حادثه تیراندازی در بابلسر را به بیت مکرم ایشان، علمای اعلام و مردم شهیدپرور استان مازندران، تسلیت گفت.

علت وقوع حادثه شهادت آیت‌الله سلیمانی به سرعت شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری موج، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.

متن پیام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم. انا لله و انا الیه راجعون . شهادت عالم ربانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان در حادثه تیراندازی در بابلسر، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

اینجانب با ابراز همدردی، شهادت این روحانی ارجمند را به بیت مکرم و علمای اعلام و دانشگاهیان و مردم شهیدپرور استان مازندران تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آن مرحوم علو درجات و برای عموم بازماندگان ایشان صبر و سلامت مسألت دارم.

لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان اقدام کنند.»

 

بیشتر بخوانید:

ترور آیت الله سلیمانی نماینده اسبق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

فیلمی از محل حادثه ترور آیت‌الله سلیمانی در بابلسر

دستور وزیر کشور برای بررسی شهادت آیت‌الله سلیمانی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه