English

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران:

سخنان نسنجیده آمریکا با هدف بازاریابی برای فروش تسلیحات است

سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اقدام این کشور برای اخلال در برنامه‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران و نیز برخی تحریم‌های ضدایرانی جدید واکنش نشان داد.

سخنان نسنجیده آمریکا با هدف بازاریابی برای فروش تسلیحات است

به گزارش خبرگزاری موج، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: تصریحات تحریک آمیز وزیر امور خارجه آمریکا در ارتباط با برنامه نظامی ایران صرفا با هدف ادامه بازاریابی برای تسلیحات آمریکایی از طریق دامن زدن به پروژه شکست خورده ایران هراسی و اختلاف‌افکنی میان کشورهای منطقه صورت می گیرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: برخلاف اظهارات نسنجیده وزیر خارجه رژیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست همسایگی، همواره بر گفتگو، مشارکت و همکاری منطقه‌ای برای تأمین امنیت و منافع مشترک کشورهای منطقه به دور از مداخله بیگانگان تاکید داشته و تحولات مثبت و رو به پیشرفت در منطقه نیز در همین راستا می باشد.

کنعانی تاکید کرد: برنامه نظامی ایران صرفا جنبه دفاعی و بازدارندگی داشته و علیه هیچ کشوری که اندیشه تعرض به ایران را نداشته باشد، نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اقدامات نسنجیده و غلط رژیم آمریکا طی دهه‌ها را منبع ناامنی، بی‌ثباتی و جنگ در منطقه دانست و افزود: به نفع این کشور است که رویکردهای پراشتباه، مداخله‌جویانه و غیرمسئولانه خود در مسائل کشورهای منطقه را کنار بگذارد و اجازه دهد روند تقویت ثبات و آرامش با همکاری و مشارکت کشورهای منطقه به مسیر خود ادامه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی