English

تا دقایقی دیگر در سراسر کشور؛

راهپیمایی روز قدس با شعار « فلسطین محور وحدت جهان اسلام‌؛ قدس در آستانه آزادی» برگزار می‌شود

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تا ساعاتی دیگر در سراسر کشور با شعار محوری « فلسطین محور وحدت جهان اسلام‌؛ قدس در آستانه آزادی» برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس با شعار « فلسطین محور وحدت جهان اسلام‌؛ قدس در آستانه آزادی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سخنران راهپیمایی روز قدس محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی است و ساعت شروع مراسم در تهران ۱۰ صبح خواهد بود.

در روز قدس امسال علاوه بر حضور مردم مومن و روزه دار، جمعی از پیروان ادیان الهی ( کلیمیان، ارامنه، آشوری‌ها و زرتشتیان) به همراه رهبران دینی خود در راهپیمایی حضور خواهند داشت.

بزرگداشت روز جهانی قدس امسال در شرایطی صورت خواهد گرفت که موج همه گیری کرونا نسبت به سال‌های اخیر در ایران و دیگر کشورها فروکش کرده و ملت‌های مسلمان ، حق طلب و آزاده جهان بار دیگر این فرصت را خواهند داشت تا وحدت و همدلی در مقابل اشغالگران صهیونیستی و حامیان مستکبر آنان را نشان داده و آزادی قدس شریف و سرزمین فلسطین را فریاد زدند.

بیشتر بخوانید:

۳۱ دوربین تلویزیونی مراسم روز قدس را پوشش می‌دهند

قدس در آستانه آزادی است

قداست قدس

 

همانگونه که رئیس ستاد انتفاضه و راهپیمایی روز قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به دستاوردهای راهبردی و تعیین‌کننده اخیر مقاومت اسلامی فلسطین برابر رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی گفته است؛ امروز بیش از هر زمانی شاهد وحدت ، هماهنگی و هم‌افزایی گروههای مبارز فلسطینی و نیز شکل‌گیری جبهه یکپارچه ضد صهیونیستی از جنوب لبنان و جولان سوریه تا غزه و کرانه باختری هستیم که در مدت کوتاهی نتایج و پیامدهای آن رژیم صهیونیستی را با چالش سهمگینی مواجه ساخته است.

بیش از ۴۰۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی راهپیمایی روز قدس را پوشش خبری و رسانه‌ای می‌دهند. از این تعداد ، بیش از ۱۵۰ نفر از عوامل رسانه‌های خارجی مراسم را در سراسر کشور پوشش خبری خواهند داد.

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در تهران از اینجا قابل مشاهده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه