English

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با خبرگزاری موج:

دولت باید کالابرگ الکترونیکی را امسال سراسری اجرا کند

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: در حال حاضر اجرای تبصره 14 یک تکلیف است و دولت باید بسترهای لازم را برای اجرای آن در سال جاری را فراهم کند.

دولت باید کالابرگ الکترونیکی را امسال سراسری اجرا کند

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج با اشاره به اینکه در قانون مصوب شده که دولت باید کالابرگ الکترونیکی را ارائه دهد، گفت: این سیاست با هدف این است که اقشاری که یارانه به آنها پرداخته می شود با نرخ ثابتی کالا دریافت کنند و از حمایت دولت هم برخوردار شوند.

محمدصالح جوکار با بیان اینکه سال گذشته دولت کالابرگ الکترونیکی را در چند شهر به صورت آزمایشی اجرا کرد، اما باید آن را به صورت گسترده در تمام کشور اجرا کند، افزود: در حال حاضر اجرای تبصره 14 یک تکلیف است و دولت امسال باید بسترهای لازم را برای اجرای آن فراهم کند.

 

بیشتر بخوانید:

دولت؛ اصلی‌ترین مخالف راه اندازی کوپن الکترونیکی!

۱۰ قلم کالای اساسی در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی از این ماه در هرمزگان اجرایی می‌شود

کالابرگ الکترونیکی پیرامون چند قلم کالا اجرا خواهد شد؟

اینفوگرافیک/ برای دریافت کالابرگ الکترونیکی چه کنیم؟

 

او با تاکید بر اینکه این سیاست در راستای تثبیت قیمت کالاهای اساسی نیز هم هست، اظهار کرد: پیش از این قرار بود در سال گذشته دولت کارت الکترونیکی را به جای پرداخت یارانه نقدی اجرا کند و بر مبنای آن قرار بود که دولت کالاها را با نرخ شهریور 1400 عرضه کند اما در سال گذشته این مساله اجرایی نشد.

او با تاکید بر اینکه قیمت کالاها در کالابرگ الکترونیکی با نرخ مصوب عرضه خواهند شد، اظهار کرد: اجرای این سیاست کمک می کند تا کالاهای اساسی از نوسانات قیمتی به دور باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه