English

هلال احمر:

۱۷۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی‌برای زلزله‌زدگان جمع آوری شد

رئیس سازمان داوطلبان مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده توسط جمعیت هلال احمر برای زلزله زدگان خوی، ترکیه و سوریه را اعلام کرد.

۱۷۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی‌برای زلزله‌زدگان جمع آوری شد

به گزارش خبرگزاری موج، وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده توسط جمعیت هلال احمر برای زلزله زدگان خوی، ترکیه و سوریه را اعلام کرد.

وی ارزش ریالی مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده توسط جمعیت هلال احمر را تشریح کرد و گفت: کمک‌های نقدی مردمی و سازمانی جذب شده توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در عملیات کمک رسانی به آسیب دیدگان از زمین لرزه ترکیه تاکنون به بیش از ۴ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال رسیده است.

وی افزود: جمع کل کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده برای زلزله زدگان ترکیه به بیش از ۱۶۵ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال رسیده است.

سلیمی در ادامه خاطرنشان کرد: اقلام غیر نقدی جمع آوری شده برای زلزله زدگان سوریه نیز به بیش از ۲ میلیارد و ۸۴۷ میلیون ریال و جمع کل اقلام نقدی و غیر نقدی هم به مبلغ ۳۲ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال رسیده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، جمع کل کمک‌ها به زلزله زدگان سوریه و ترکیه را بیش از ۱۹۷ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال اعلام کرد.

سلیمی در بخش دیگری از سخنان خود به مجموع کمک‌های مردمی و خیرین به زلزله زدگان خوی اشاره کرد و گفت: جمع کل کمک‌های نقدی و غیر نقدی تحویل شده به واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر شعبه خوی شامل اقلام اهدایی و مشارکت‌های مردمی، اهدایی تشکل‌های مردم نهاد، کمک‌های بنگاه‌های بخش خصوصی در قالب مسئولیت اجتماعی شرکتی، به بیش از ۱۵۶ میلیارد و ۱۲۱ میلیون تومان رسید.

رئیس سازمان داوطلبان افزود: بدین ترتیب، جمع کل کمک‌های نقدی و غیر نقدی در مجموع ۳ عملیات بشر دوستانه ترکیه، سوریه و خوی به بیش از ۱۷۵ میلیارد و ۹۱۴ میلیون تومان رسیده است.

 

بیشتر بخوانید:

خدمات هلال‌احمر در زلزله خوی، ترکیه و سوریه

آماده باش ۲۲ هزار نفر از نیروهای هلال احمر در سطح کشور

برگزاری سومین تمرین امداد هوایی در کلانشهر تهران/ مردم از پرواز بالگردها و هواپیماها در آسمان تهران نگران نشوند

در زلزله خوی ساختمان‌هایی که نوساز بودند زودتر تخریب شدند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه