سرخط خبرها
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی
  • قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است
  • پیر ترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت
  • عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده

واگذاری شرکت ها و خروج از بنگاه داری، سیاست اصلی بانک ملی ایران

قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار با مدیران شرکت های نیشکر، گروه ملی صنعتی فولاد ایران و بازدید میدانی از کشت و صنعت، بر واگذاری شرکت ها و خروج از بنگاه داری به عنوان یکی از اصلی ترین سیاست های بانک ملی ایران تاکید کرد.

بانک ملی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در سفر به استان خوزستان که علیرضا صادقی معاون بانکداری جامع، محمدنور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور و احمد بهکارمرام رئیس اداره امور شعب استان خوزستان حضور داشتند، ضمن دیدار با مدیران شرکت های بزرگ صنعتی و تولیدی استان و بازدید از مراحل تولید در این شرکت ها، از شعب غدیر، زیتون کارمندی، امانیه و مرکزی اهواز بازدید و با روسای حوزه ها، شعب ممتاز و کارشناسان ستادی اداره امور شعب استان دیدار کرد.

 

عرضه اولیه سهم بانک ملی ایران از شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

نجارزاده در مراسم عرضه اولیه سهم بانک ملی ایران و بانک صادرات از شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در فرابورس که با حضور مدیران عالی بانک ملی ایران، مدیرعامل شرکت فرابورس، مدیرعامل بانک صادرات ایران، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و دیگر مدیران کشوری و استانی برگزار شد، ضمن تاکید بر توانمندی های ویژه استان خوزستان در همه زمینه ها از جمله محصول استراتژیک نیشکر و صنایع وابسته، سیاست اصلی بانک ملی ایران را واگذاری شرکت ها و خروج از بنگاه داری عنوان کرد.

محمد نور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک بانک نیز در این نشست با اشاره به این واگذاری سهام، تاکید کرد: حمایت بانک ملی ایران از این شرکت و صنایع زیر مجموعه کم نشده امیدواریم با عرضه سهام این شرکت و مشارکت مردم، شاهد شکوفایی بیشتر آن باشیم.

 

بازدید مدیران بانک ملی ایران از گروه ملی صنعتی فولاد ایران

از دیگر برنامه های این سفر دیدار با مدیران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و بازدید از مراحل تولید فولاد این شرکت بود که قائم مقام مدیرعامل بانک در این دیدارها به تشریح راهکارهای تامین مالی شرکت پرداخت و آموزش کارگران و انتقال دانش فنی را رمز توسعه پایداری شرکت عنوان کرد.

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک نیز در این دیدار به حمایت همیشگی بانک ملی ایران از صنایع تولیدی و اشتغال آفرین اشاره و راهکارهای برون رفت از مشکلات مالی و حقوقی را تشریح کرد.

 

لزوم وجود نگاه فراشعبه ای در حل چالش ناترازی بانک 

قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست با مسئولان اداره امور شعب استان خوزستان با اشاره به وجود مسئله ناترازی در بانک و نقش اندک شعب در ایجاد ناترازی و ضرورت اصلاح رویه های موثر در این ناترازی، راهکارهای اجرایی را موثر دانسته و تلاش ویژه همکاران و نگاه فراشعبه ای به این موضوع را مهم برشمرد.

نجارزاده همچنین بر کاهش تعداد سامانه های بانکی، افزایش فعالیت در حوزه های ارزی به ویژه در استان خوزستان، ارتقای آموزش های بانکی، ارائه ابزارهای مناسب به شرکت های بزرگ با استفاده از بانکداری جامع، لزوم جذب نیروهای جدید و توجه ویژه به موضوع رفاه، درمان و معیشت کارکنان تاکید کرد.

معاون بانکداری جامع بانک هم در این دیدار از افتتاح اولین شعبه بانکداری شرکتی در استان خبر داد و گفت: با افتتاح این شعبه، ارائه خدمات مالی و بانکی جدید به صورت سریع و یکپارچه به شرکت های بزرگ امکان پذیر شده که در افزایش رضایتمندی مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید نقش به سزایی خواهد داشت.

همچنین معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور نیز در این نشست با تقدیر از عملکرد اداره امور شعب استان خوزستان، بر بودجه ریزی شفاف و مدیریت مصارف در استان ها تاکید کرد.

احمد بهکارمرام رئیس اداره امور شعب استان خوزستان هم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان، به بیان راهکارهایی در زمینه اعطای تسهیلات خرد به منظور کسب بیشتر سهم از بازار، ارائه گسترده تر خدمات غیرحضوری و توجه به امر مهم بازاریابی در سطح کلان بانک پرداخت.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه