سرخط خبرها
  • هشدار تداوم گرمای غیرمعمول در کشور
  • آغاز فعالیت ۱۰۱ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری در پایتخت
  • آغاز ثبت‌نام سفر اربعین در سامانه سماح از ۹ تیرماه
  • جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد
  • هیچ مجوزی برای کشت خشخاش صادر نشده است
  • مترو و اتوبوس در پایتخت تا ۱۹ تیر رایگان شد
  • تعطیلی میادین میوه و تره‌بار تهران در روز تاسوعا و عاشورا
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ۳ نمره منفی دارد
  • فرودگاه عسلویه از شنبه ششم تیرماه جاری بازگشایی می‌شود
  • فریدزاده: «سفیر» باعث آشتی دادن قشر مذهبی با سینما شد
  • ادعای اکسیوس: محدودیت سفر تیم ملی ایران به آمریکا کاهش یافت
  • اینفانتینو: جام قهرمانی را با ترامپ به تیم قهرمان اهدا خواهیم کرد
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند

اختصاصی موج؛

اولین موضع رسمی باشگاه شهر خودرو برای فصل بعد

باشگاه شهرخودرو پس از انتقال مالکیت نخستین موضع رسمی خود را اعلام نمود.

لوگوی شهرخودرو

به گزارش خبرگزاری موج، باشگاه شهر خودرو مشهد پس از انتقال باشگاه به مالک رسمی آن قرار است فصل بعد با این نام در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور حاضر شود.

 

انتقال مالکیت باشگاه شهرخودرو در حالی انجام شد که این موضوع حواشی خاص خود را به دنبال داشت و در همین خصوص مدیریت این باشگاه امروز با انتشار نامه‌ای اولین موضع رسمی باشگاه شهر خودرو مشهد پس از انتقال باشگاه به مالک رسمی آن را اعلام کرد.

 

 

در متن این بیانیه آمده است:

"به نام خداوند قادر متعال

مردم شر یف و قهرمان خراسان بزرگ

پس از ورود غیر مسولانه بعضی عوامل تازه وارد و جاه طلب به فوتبال مشهد از اوایل لیگ بیستم که منجر به افت جایگاه تیم،خروج بازیکنان موثر و دل نگرانی هواداران محبوب تیم از حضور در رقابت قهرمانی گردید؛ بالاخره با تلاشهای مدیران قانونی و مالک رسمی باشگاه و همچنین ورود به حق دستگاه عدلیه و وزارت ورزش و جوانان،اداره تیم فوتبال شهر خودرو که متعلق به هواداران فهیم و فوتبال دوست خراسان میباشد مجددا به این باشگاه پرآوازه بازگشت.

تجربه شیرین صعود به لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار در تاریخ فوتبال خراسان،داشتن برنامه و هدف مشخص برای تیم های پایه، بهرمندی از مدیران بومی و از همه مهمتر فرصت دادن به بازیکنان جوان و کادر فنی جهت بروز استعدادهایشان در لیگ برتر همگی حکایت از برنامه محوری تیم شهر خودرو مشهد داشت که پس از بروز مشکلات عدیده در دوره قبل تر توانسته بود همه این افتخارات را رقم بزند.

از آنجایی که هیچگاه بنا نداشتیم وارد حواشی ناشی از رفتارهای سلیقه ای و غیر ورزشی بشویم لذا بر این عهد خود پایبندیم و تلاش خواهیم نمود که برای همه دوستداران به ورزش خاطره خوش صعود به لیگ قهرمانان آسیا را تکرار کنیم .

باشگاه شهر خودرو مشهد در این مدت هیچگاه مصاحبه یا اعلام موضعی که سبب تشویش اذهان شود را نداشته چرا که خود را ملزم به مسیر قانونی جهت احقاق حق میدانست و به لطف پروردگار این مهم دست یافت. از همه هواداران واقعی؛پیشکسوتان فوتبال مشهد،رسانه های ورزشی که در این مدت همراهی کردند تشکر ویژه نماید .

پیش تر از همراهی و حمایتهای مدیرا ن قضایی استان و فرماندار محترم، مجمع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی کمال تشکر را دارد.

مسعود معمایی

مدیر عامل"

0

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه