سرخط خبرها
  • مراقب کلاهبری بازار داغ شرط بندی جام‌جهانی باشید
  • مفقود شدن بیش از ۲۱ هزار نفر در زلزله‌های ونزوئلا
  • سقوط ۵ درصدی بیت‌کوین در ۳۰ دقیقه
  • ملی‌پوشان والیبال با مچ‌بند مشکی و شعار ای ایران به مصاف آمریکا رفتند
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی
  • قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است
  • پیر ترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت
  • عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین:

هر ایرانی در سال یک درخت بکارد

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با بیان دغدغه های محیط زیستی این بانک، عنوان کرد: نگاه ویژه به حوزه محیط زیست و همراهی با خواست مخاطبین بانک، عامل اصلی طراحی کمپینی به نام "پیک زمین" در حوزه محیط زیست شد.

بانک ایران زمین

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد، با اشاره به کمپین محیط زیستی بانک ایران زمین به نام "پیک زمین" که از اسفند سال ۱۳۹۹ همزمان با روز درختکاری آغاز شده است، گفت: بانک ایران زمین از سال ۱۳۹۵ مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه محیط زیست تعریف کرده و در این سالها سعی کرده با آگاهی رسانی و انجام اقداماتی در این حوزه، مسئولیت اجتماعی بانک را اجرا کند.

استاد نقش موسسات مالی و بانک ها را در حوزه محیط زیست مهم ارزیابی کرد و گفت: بانکها به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حوزه محیط زیست تاثیر زیادی داشته اند. بانکها جزو اولین سازمانهایی هستند که هم خود به رعایت مسائل زیست محیطی می پردازند و هم مخاطبین و مشتریان خود را به این موضوع سوق دادند.

وی افزود: امروز زیرساختهای بانکی موجب شده است کمترین کاغذ به عنوان سند مورد استفاده قرار گیرد و همچنین مشتریان با استفاده از امکانات الکترونیکی و آنلاین از حضور در بانک و رفت آمدهای بی مورد، بی نیاز شوند.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با بیان این نکته که باید به جایی برسیم که هر ایرانی در هر سال یک درخت بکارد گفت: همه ما به محیط زیست مدیون هستیم. در واقع سلامت روحی و روانی ما و توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور به آن بستگی دارد. بنابراین بهتر است فرهنگ کاشت درخت و نگهداری از آن را از کودکی به فرزندانمان بیاموزیم.

استاد با اشاره به کمپین محیط زیستی بانک ایران زمین به نام "پیک زمین" گفت: امسال در راستای مسئولیت اجتماعی بانک ایران زمین بر آن شدیم که به جای کسانیکه که امکان کاشت درخت ندارند ولی می توانند با نوشتن، به گسترش فرهنگ درختکاری کمک کنند، درخت بکاریم.

وی افزود: از همین رو از مخاطبین دعوت کردیم تا در پیک زمین بنویسند تا ضمن ترغیب دیگران به نوشتن از درخت، نمادی از آنها در جای جای این سرزمین کاشته شود.

مخاطبین می توانند با حضور در صفحه اختصاصی این کمپین در اپلیکیشن ویرگول به آدرس : https://virgool.io/landing/peykezamin ، با نوشتن یک متن از جنس خاطره، داستان و یا یک آرزوی شادباش که همه ما با خواندن آن دلیلی و راهی برای مراقبت از زمین پیدا کنیم، در این پویش محیط زیستی شرکت کنند.

پِیک زمین

برای زندگی همین یک زمین را داریم

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه