سرخط خبرها
  • هشدار تداوم گرمای غیرمعمول در کشور
  • آغاز فعالیت ۱۰۱ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری در پایتخت
  • آغاز ثبت‌نام سفر اربعین در سامانه سماح از ۹ تیرماه
  • جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد
  • هیچ مجوزی برای کشت خشخاش صادر نشده است
  • مترو و اتوبوس در پایتخت تا ۱۹ تیر رایگان شد
  • تعطیلی میادین میوه و تره‌بار تهران در روز تاسوعا و عاشورا
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ۳ نمره منفی دارد
  • فرودگاه عسلویه از شنبه ششم تیرماه جاری بازگشایی می‌شود
  • فریدزاده: «سفیر» باعث آشتی دادن قشر مذهبی با سینما شد
  • ادعای اکسیوس: محدودیت سفر تیم ملی ایران به آمریکا کاهش یافت
  • اینفانتینو: جام قهرمانی را با ترامپ به تیم قهرمان اهدا خواهیم کرد
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند

به مناسبت فرارسیدن هفته جهانی قلب و عروق

قهرمان سلامت قلب شوید

جلسه هماهنگی به مناسبت فرارسیدن هفته جهانی قلب و عروق با حضور رئیس مرکز بهداشت، کارشناسان واحدهای مبارزه با بیمای ها، بهداشت محیط و حرفه ای و بهداشت خانواده در مرکز بهداشت ملایر برگزار شد.

بهورزان بهار

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد زند، کارشناس قلب و عروق مرکز بهداشت در مورد اهمیت بیماری قلب و عروق و شعار این هفته با عنوان قهرمان سلامت قلب شوید، توضیحاتی داد که بعد از بحث و تبادل و نظر بین اعضا مقرر شد بعد برگزاری جلسه ای با اداره آموزش و پرورش جوکار و سامن نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی بیماری های قلبی و دیابت ویژه دانش آموزان و اولیا در کلیه مدارس برای رابطین آموزشی مدارس انجام شود.

قهرمان سلامت قلب شوید

در بیمارستان ها نیز مقرر شد شعارهای بهداشتی و کلیپ های اموزشی با مضمون پیشگیری و کنترل بیماری های قلبی و عروقی به بیمارستانها ارسال و در سالن انتظار بیمارستان ها پخش شود همچنین در شهرهای ازندریان و اسلامشهر آق گل در نماز جمعه سخنرانی و تراکت و پمفت آموزشی توزیع شود و روابط عمومی های مراکز نسبت به نصب بنرهای آموزشی اقدام نمایند.

سپس مقرر شد با هماهنگی واحد بهداشت محیط  برنامه نظارت بر مراکز تهیه و طبخ و توزیع مواد غذایی در رستوان ها فست فودها و سلف سرویس آشپزخانه بیمارستان ها، بازدید از بوفه مدارس و ... انجام و در مورد مضرات استعمال دخانیات از طریق نصب تراکت ممنوعیت استعمال دخانیات بویژه قلیان و اجرای طرح ضریتی مبارزه با استعمال دخانیات در هفته مذکور صورت گیرد.

از دیگر مصوبات این جلسه برپایی همایش پیاده روی برای کارکنان شبکه بهداشت و درمان، برگزاری کارگاه آموزشی برای طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران، اجرای برنامه های آموزشی با مضمون تغذیه در دوران تحصیل و فعالیت بدنی منظم برای دانش آموزان و والدین در مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک‌ها و توزیع تراکت و پمفلت آموزشی در بین ادارات و عموم مردم بود.

در پایان نیز مقرر شد به مناسبت این هفته جلسه ای مشابه با مسئولین ادارات بهزیستی، هلال احمر، تبلیغات اسلامی، تربیت بدنی، شهردای و ... برگزار شود.

جلسه هماهنگی به مناسبت فرارسیدن هفته جهانی قلب و عروق با حضور رئیس مرکز بهداشت، کارشناسان واحدهای مبارزه با بیمای ها، بهداشت محیط و حرفه ای و بهداشت خانواده  در مرکز بهداشت ملایر برگزار شد.

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه