سرخط خبرها
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند
  • کاهش ۵۰ درصدی فروش گوشی هوشمند
  • مدافع مصر ضربه مغزی شد/ غایب بزرگ مقابل ایران
  • ۸۸ درصد سد کرج پر است
  • نروژ با حفر نخستین تونل دریایی دنیا، کشتی‌های عظیم را از دل کوه عبور خواهد داد
  • فوت دختر ۱۲ ساله در یکی از پارک های آبی مشهد
  • خبرنگار: وزارت خزانه‌داری تحریم‌ها را از نفت ایران برداشت
  • نان در تهران گران شد
  • کاخ سفید: ترامپ توافقی که به نفع آمریکا نباشد امضا نمی‌کند
  • مسی به رکورد علی دایی هم رحم نکرد
  • نماینده مجلس: یکشنبه آتی، صحن مجلس، کار خود را آغاز می کند
  • سازمان هواپیمایی کشوری: پروازها در فرودگاههای تهران (مهرآباد و امام) در ۱۲ تیر ممنوع و تا ۱۶ تیر با محدودیت همراه است
  • عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم
  • منابع بانک صادرات ایران از مرز ۱۸۰۰ همت گذشت
  • تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد
  • آغاز ثبت‌نام ایجاد و ترمیم معدل برای کنکور از دوم تیرماه
  • محدودیت‌های پروازی تهران، قم و مشهد در زمان تشییع پیکر رهبر شهید

سعید حسینی‌پور مطرح کرد:

کمبود جایگاه‌های کافی برای سوخت‌گیری شبکه اتوبوسرانی در بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: اگر مشکل سوخت که این روزها گریبان‌گیر اتوبوس‌های درون شهری شده، فرمانداری و پخش فرآورده‌های نفتی مشکل سوخت را رفع کنند، در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی خطوط فرعی و حاشیه‌ای شهر بندرعباس نیز خواهیم بود.

جایگاه سوخت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید حسینی‌پور در ارتباط با توسعه شبکه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بندرعباس، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، چهار خط و مسیر موقت اتوبوس‌های جدید درون‌شهری در خرداد ماه سال جاری راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: راه‌اندازی خطوط جدید اتوبوس نیازمند همکاری و کمک سایر دستگاه‌های اجرایی مانند فرمانداری و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در تامین سوخت است.

وی افزود: اگر مشکل سوخت که این روزها گریبان‌گیر اتوبوس‌های درون شهری شده، با کمک دستگاه‌های مربوطه رفع شود، در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی خطوط فرعی و حاشیه‌ای شهر بندرعباس نیز خواهیم بود.  

حسینی‌پور با اشاره به اینکه چندی قبل 17 دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه ناوگان اتوبوسرانی درون شهری بندرعباس شده است، خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات پیش‌رو و عدم داشتن جایگاه‌های کافی و مناسب برای سوخت‌گیری، راه‌اندازی چهار خط جدید اتوبوس انجام شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، بیان کرد: با توجه به نیاز مناطق حاشیه‌ای و مسیرهای فرعی شهر در دسترسی سریع و آسان به مرکز شهر و دیگر معابر مهم شهر، تصمیم به راه‌اندازی سه خط جدید در آینده نزدیک داریم.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه حمل و نقل عمومی نه تنها دغدغه شهروندان بندرعباسی بلکه به دغدغه مسئولین مرتبط با این امر جهت حل مشکلات شده است، گفت: از جمله مسیرها و مناطقی که مورد استقبال مردم بوده و نیاز وجود اتوبوس به صورت منظم و مستمر در آنجا محسوس است، می‌توان به مناطق پیامبر اعظم(ص)، آزادگان و 20 متری شاهد اشاره کرد.

وی با بیان اینکه امید داریم با رفع مشکل سوخت مسیرهای فرعی و اصلی شهر تحت پوشش شبکه اتوبوسرانی درون شهری قرار بگیرد، افزود: این امر مهم مستلزم همکاری‌های لازم از طرف دستگاه‌های ذیربط و مهیا کردن شرایط مطلوب برای خدمت‌رسانی به همشهریان گرامی است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه