سرخط خبرها
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی
  • قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است
  • پیر ترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت
  • عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده

پروژه‌های نیمه‌تمام از طریق تخصیص املاک مازاد به اتمام خواهد رسید

سرپرست سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: بسته‌های رونق مسیر میان‌بر مولدسازی است و مولدسازی از این مسیر هم به نتایج بهتری می‌رسد و هم سریع‌تر نتیجه به دست می‌آید.

مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی
به گزارش خبرگزاری موج

، ابراهیم بازیان در دوازدهمین جلسه کمیته راهبری مولدسازی که به بررسی گزارش مناطق ۱، ۲ و ۳ مرکز ملی مولدسازی دارایی‌های دولت اختصاص یافته بود، اظهار کرد: یکی از نکات مهم در مولدسازی توجه به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور از طریق تخصیص املاک مازاد به این پروژه‌هاست و از این طریق، مسیر میان‌بر برای مولدسازی ایجاد می‌شود.

سرپرست سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه منافع مولدسازی بایستی به دستگاه مالک املاک برسد، افزود: شعار سازمان خصوصی سازی در این زمینه، «از دستگاه، با دستگاه، برای دستگاه» است و بدون همکاری دستگاه مالک املاک، مولدسازی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران کل امور اقتصادی و دارایی بایستی در همکاری مطلوب و کامل با دستگاه‌های مالک املاک و دارایی‌های دولتی باشند، خاطرنشان کرد: توجه به این نکته باعث می‌شود تا مولدسازی مسیر درستی را طی کند و به نتایج مطلوب نیز دست پیدا کنیم.

 

تاکید رئیس جمهور شهید بر موضوع مولدسازی و استفاده عادلانه از املاک رفاهی

بازیان در این جلسه به سفر استانی به مازندران همراه رئیس جمهور شهید و وزیر اقتصاد اشاره کرد و گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در این سفر، بر موضوع مولدسازی تاکید بسیار زیادی داشتند و در زمینه املاک رفاهی در اختیار وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها تاکید داشتند که از املاک رفاهی بایستی استفاده عادلانه صورت گیرد و اگر این املاک مازاد هستند بایستی تعیین تکلیف شوند.

همچنین، در این جلسه مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان‌های بوشهر، فارس، گلستان و کرمانشاه، وضعیت مولدسازی در استان‌های ذی‌ربط را تشریح کرده و گزارشی از مولدسازی ارائه کردند. همچنین این مدیران کل، چالش‌های موجود در استان در زمینه مولدسازی را تشریح کرده و پیشنهادهای خود را نیز مطرح کردند.

سرپرست سازمان خصوصی سازی هم در این جلسه، راهکارهای لازم را در خصوص این چالش‌ها و مشکلات ارائه کرد.

همچنین رئیس مرکز ملی مولدسازی دارایی‌های دولت و مدیران مناطق ۲،۱ و ۳ این مرکز، به سوالات مدیران کل در زمینه مولدسازی پاسخ داده و مشکلات مولدسازی در استان‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه