سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • انتقاد وزارت صمت به افزایش بالای قیمت خودرو توسط ایران خودرو
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت
  • موی‌تای قهرمانی جهان؛ دو فینالیست و ۶ برنز سهم ایران

ممنوعیت تردد شبانه در قم همچنان ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استان قم از ادامه طرح ممنوعیت تردد شبانه در قم خبرداد.

محدودیت کرونایی

به گزارش خبرگزاری موج قم، محسن اوروجی در شورای اطلاع رسانی استان در سالن کرامت استانداری قم، ادامه داد: ستاد ملی مقابله با کرونا استمرار محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد را به استان ها واگذار کرده است که با توجه به شرایط کنونی، تصمیم استان استمرار این محدودیت هاست.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ویژه برنامه های ۲۲ بهمن امسال در این استان تنها نمادین و به صورت خودرویی و موتوری است گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا،‌ برگزاری هر گونه تجمع و راهپیمایی به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با توجه به شیوع کوئید۱۹، ممنوع است.

وی اظهار داشت: برگزاری هر گونه سخنرانی در ۲۲ بهمن نیز تنها از طریق صدا و سیما و همچنین فضای مجازی، مجاز است.

مدیرکل مدیریت بحران استان همچنین با اشاره به درخواست های متعدد برگزاری نمایشگاه در این استان افزود: این نمایشگاه ها تنها باید به صورت تخصصی و بدون حضور مردم باشد و برگزاری نمایشگاه های عمومی ممنوع است.

وی با اشاره به قرار گرفتن قم در بین استان های آبی از نظر شیوع کرونا، ادامه داد: در چنین شرایطی که شیوع کرونا در این استان به خوبی  کنترل شده و فعالیت تمام اصناف با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجاز شده است، نگرانی از عادی انگاری شرایط در استان وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران قم افزود: در شرایط شیوع کرونا اقناع افکار عمومی به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی راحت تر از زمانی است که بیماری کنترل شده است و این سخت تر شدن کار رسانه ها در این زمینه را به دنبال دارد.

اوروجی، با اشاره به پیش بینی وقوع اوج گیری مجدد کرونا در ماه های پایانی سال ادامه داد: در صورتی که دستورالعمل های بهداشتی نادیده گرفته شود و یا شرایط در استان عادی انگاری شود، این نگرانی وجود دارد که در ماه های پایانی سال با پیک چهارم کرونا مواجه شویم.

وی افزود: هم اکنون استان قم در وضعیت آبی از نظر شیوع کرونا قرار گرفته و بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا فعالیت تمام اصناف در استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجاز است ولی باید به این موضوع نیز دقت کرد که در صورت شیوع مجدد کرونا و تغییر وضعیت قم از آبی به زرد، دوباره محدودیت ها در این استان اعمال می شود.

اوروجی با اشاره به پایش مستمر وضعیت شیوع کرونا در این استان ادامه داد: قم،‌اولین استان کشور بود که با شناسایی به موقع، درگیر این بیماری شد و در صورت استمرار دستورالعمل های بهداشتی امیدواریم اولین استانی باشد که از این بیماری پاک می شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه