سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • انتقاد وزارت صمت به افزایش بالای قیمت خودرو توسط ایران خودرو
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • پزشکیان شب عاشورا در حرم امام سخنرانی می‌کند
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد

رای کمیته انضباطی در خصوص بازی پارس جنوبی و استقلال صادر شد/ بازی تکرار می شود

فدراسیون فوتبال رای کمیته انضباطی در خصوص بازی پارس جنوبی و استقلال را اعلام کرد.

دیدار تیم های فوتبال استقلال  و پارس جنوبی جم - ۳ آبان ۱۳۹۸

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای کمیته انضباطی فوتبال در خصوص تیم های لیگ برتری فوتبال و فوتسال به شرح زیر است:

دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان تبریز در حالی برگزار شد که که تخلفاتی از سوی هر دو تیم و نجفی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون و حمید بی غم، سرمربی تیم گیتی پسند صورت گرفت.

کمیته انضباطی پس از بررسی تخلفات از سوی دو باشگاه و نفرات فوق مبنی بر عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی از طریق انجام مصاحبه علیه یکدیگر، تخلف انتسابی محرز، مسلم و تشخیص داده و مستند به ماده ۷۱ مصوب ۱۳۹۷ مقررات انضباطی با رعایت ماده ۹۴، هر یک از باشگاه‌های فوق، حمید بی غم و حامد نجفی را به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. (این رای قطعی است)

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران در حالی برگزار شد که از سوی فرهاد مجیدی تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه و ایجاد وقفه در بازی به دلیل امتناع از خروج از زمین رخ داد.

وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند( این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است)

گفتنی است، باشگاه استقلال به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری از سوی داور باید مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رای قطعی است)

دیدار تیم ‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران در هفته ۲۳ لیگ برتر که قرار بود در ورزشگاه تختی جم برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم استقلال بخاطر داشتن ۹ بازیکن (مبتلا به کوید ۱۹) برگزار نشد. پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و سایر قراین و امارات موجود در پرونده فوق، عدم حضور تیم استقلال موجه بوده و بنا به ملاک ماده ۶۳ مقررات انضباطی مصوب سال ۱۳۹۷، حکم بر تکرار بازی موصوف صادر می‌شود. (این رای ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف قابل تجدیدنظر است)

بیشتر بخوانید:

نتیجه بازی پارس جنوبی جم و استقلال چه خواهد شد؟/کرونا سنگ محک عدالت در فوتبال!

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و فولاد خوزستان در هفته 23 لیگ برتر که قرار بود در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم فولاد خوزستان بخاطر داشتن چند بازیکن و کادر فنی (مبتلا به کوید 19) برگزار نشد.

پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و سایر قراین و امارات موجود در پرونده فوق، عدم حضو تیم فولاد خوزستان موجه بوده و بنا به ملاک ماده 63 مقررات انضباطی مصوب سال 1397، حکم بر تکرار بازی موصوف صادر می‌شود. (این رای ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف قابل تجدیدنظر است)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه