سرخط خبرها
  • هشدار تداوم گرمای غیرمعمول در کشور
  • آغاز فعالیت ۱۰۱ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری در پایتخت
  • آغاز ثبت‌نام سفر اربعین در سامانه سماح از ۹ تیرماه
  • جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد
  • هیچ مجوزی برای کشت خشخاش صادر نشده است
  • مترو و اتوبوس در پایتخت تا ۱۹ تیر رایگان شد
  • تعطیلی میادین میوه و تره‌بار تهران در روز تاسوعا و عاشورا
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ۳ نمره منفی دارد
  • فرودگاه عسلویه از شنبه ششم تیرماه جاری بازگشایی می‌شود
  • فریدزاده: «سفیر» باعث آشتی دادن قشر مذهبی با سینما شد
  • ادعای اکسیوس: محدودیت سفر تیم ملی ایران به آمریکا کاهش یافت
  • اینفانتینو: جام قهرمانی را با ترامپ به تیم قهرمان اهدا خواهیم کرد
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان عنوان کرد:

مراقب مراجعین به درب خانه ها به بهانه تست کرونا باشید

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی هیچ گروه، تیم و فردی را برای انجام آزمایش و تست کرونا به درب منازل مردم نمی‌فرستد و با توجه به شناسایی مواردی از افراد سودجو و فرصت طلب در استان‌های دیگر، از مردم درخواست داریم در این خصوص مراقب شیادان باشند.

سرهنگ عبدالله فاتحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سرهنگ عبدالله فاتحی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی استان‌ها مشاهده شده افرادی تحت پوشش کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت به درب منازل مردم می‌روند و به این وسیله اقدام به سرقت می‌کنند،  در صورت مشاهده چنین مواردی این افراد را به منزل راه نداده و بلافاصله پلیس را از طریق مرکز 110 مطلع کنید.

وی با عدم اشاره به میزان سرقت‌های صورت گرفته در استان کردستان از ابتدای امسال تا آخر بهمن ماه گذشته اضافه کرد: در این مدت شاهد افزایش ۳۴ درصدی کشف سرقت‌ها بوده‌ایم.

فاتحی با بیان اینکه استان کردستان یک درصد جرائم کشور را به خود اختصاص داده است، یادآور شد: ۷۵ درصدهای سرقت‌های به وقوع پیوسته در کردستان مربوط به سرقت‌های خُرد است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به نزدیکی عید نوروز و افزایش خریدهای مردم گفت: مردم مراقب باشند حین خرید از بردن پول نقد همراه خود خودداری کرده و برای خرید از کارت‌های بانکی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه شرط استفاده از کارت‌های بانکی آگاه بودن از نحوه استفاده از این کارت‌ها و ننوشتن رمز کارت بر روی آن است، تاکید کرد: حین خرید هم از فروشنده بخواهید که دستگاه را در اختیار شما قرار دهد و خود اقدام به کشیدن و کسر هزینه‌ و رمز ورود برای خرید کنید.

سرهنگ فاتحی افزود: خانم‌ها هم حین خرید در اماکن شلوغ همچون پاساژها مراقب افرادی که به آنها نزدیک می‌شوند، باشند و از کیف و دیگر لوازم با ارزش خود مراقبت کنند.

وی با اشاره به اینک افراد مسن که برای دریافت مستمری خود به بانک رجوع می‌کنند حتما یکی از آشنایان را همراه خود ببرند و پول خود را در منظر عموم قرار ندهند، یادآور شد: مردم حین جابجایی کیف حامل پول خود آن را در سمت دیوار یا جوی آب در دست بگیرند تا از احتمال سرقت کاسته شود.

رییس پلیس آگاهی کردستان در رابطه با پیشگیری از سرقت خودرو یا وسایل و اموال داخل آن نیز اظهار داشت: خودرو را باید در مکان امن و مطمئن پارک کرد و نباید اموال قیمتی یا پول را حین پارک در داخل خودرو گذاشت.

سرهنگ فاتحی توصیه کرد مردم برای جلوگیری از سرقت خودرو از قفل فرمان یا پدال بهره بگیرند و از دستگاه پخش پنلی استفاده کنند تا هنگام پارک خودرو آن را همراه خود ببرند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر