English

نکونام:

با افتخار تحت قرارداد باشگاه فولاد هستم / به زودی در مورد تیم ملی حرف خواهم زد

جواد نکونام گفت:باید بگویم با افتخار تحت قرارداد باشگاه فولاد هستم و باشگاه اجازه نداد که به جام جهانی بروم و اصلاً هم نمی‌رفتم، چه بخواهم گزینه باشم چه نباشم. اما قطعاً یک روز و به زودی جوابی خواهم داد تا فقط مردم بدانند.

با افتخار تحت قرارداد باشگاه فولاد هستم / به زودی در مورد تیم ملی حرف خواهم زد

به گزارش خبرگزاری موج، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: بازی کاملاً یکطرفه بود و فکر می‌کنم بعد از دقیقه ۲۴ بازی که حریف ۱۰ نفره شد و فقط دفاع می‌کردند، یک توپ هم به دست گلر ما نخورد. حریف روی بازی مستقیم تبحر دارد و در حالی که بر بازی سوار بودیم تمرکز دفاع‌مان از دست رفت و گل خوردیم اما توانستیم فشارمان را ادامه دهیم و گل بزنیم.

وی ادامه داد: موقعیت داشتیم و گل‌هایی را هم نزدیم اما تیمم زحمت کشید. ذوب آهن بسته بازی می‌کند و خوب دفاع کرد و مقابل چنین تیمی به گل رسیدن سخت است اما ما توانستیم گل بزنیم و موقعیت ایجاد کنیم اما از بازیکنانم به خاطر آن ضربه ایستگاهی گله دارم وگرنه خیلی خوب بازی کردیم و بازی در اختیار ما بود. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: ما یار و نفری نداریم که بازی بدهیم و به همین دلیل از جوانانمان استفاده کردیم. اینکه علی باویه در بازی اشتباه کند ایرادی ندارد زیرا باید کسب تجربه کند تا بتواند در آینده به فولاد کمک کند. ما شهاب گردان، اشکان دژاگه، علی یاری، حیدریه، آبشک، پهلوان، قربانی و شاه‌عباسی را نداشتیم که بخواهیم از آنها استفاده کنیم و به همین دلیل باید تا نیم‌فصل به همین صورت پیش برویم. شرایط سخت است اما بازیکنانم بهترین کیفیت را دارند و از این موضوع خوشحالم. امیدوارم دو، سه بازی آینده را به خوبی پشت سر بگذاریم و در نیم‌فصل انرژی تازه‌ای به تیم برسد و بتوانیم نفرات مدنظر را به تیم اضافه کنیم. 

نکونام با بیان اینکه در شروع لیگ تیم ما به صورت دیگری بود و الان شکل آن متفاوت شده است، ادامه داد: اکنون تیم‌مان زیر و رو شده است. دو، سه بازیکن مصدوم داریم که قطعا تا آخر فصل آنها را نخواهیم داشت. ضمن اینکه پاتوسی هم شرایط خوبی ندارد اما وظیفه داریم شرایط تیم را خوب کنیم. به نظرم شرایط تیمی‌مان خوب است و فقط باید بازیکن جایگزین داشته باشیم.

نکونام در پاسخ به این سؤال که چرا در حرف‌های آقای تاج نسبت به حضور شما در تیم ملی تناقض وجود دارد و برخلاف قبل شما الان حتی جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی نیستید؟ گفت: این مدت ارتباطی نبود و هیچ صحبتی با من نشد و صحبت‌ها شفاف بین مدیرعامل باشگاه فولاد و رئیس فدراسیون بود. باید بگویم با افتخار تحت قرارداد باشگاه فولاد هستم و باشگاه اجازه نداد که به جام جهانی بروم و اصلاً هم نمی‌رفتم، چه بخواهم گزینه باشم چه نباشم. اما قطعاً یک روز به زودی جوابی خواهم داد تا فقط مردم بدانند. چون نمی‌شود یکطرفه به قاضی رفت. اگر درباره اتفاقات دبی که از تیم ملی جدا شدم بگویم، مردم همه چیز را متوجه می‌شوند. البته الان صبرم زیاد است اما به زودی شفاف‌ می‌گویم تا همه چیز مشخص شود. برای تاج احترام قائلم اما باید صادقانه صحبت کنیم. همیشه بین من و او احترام وجود داشته است اما صحبت‌هایش یکطرفه بود. همچنین باید بگویم ما در فوتبال ایران برنامه نداریم و نخواهد بود. حتی برای فردا هم برنامه‌ای نیست چه برسد برای شش ماه دیگر. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی