English

دستیار کی‌روش:

ادامه همکاری با تیم ملی ایران مشخص نیست

دستیار کی روش گفت: در مورد آینده همکاری با تیم ملی ایران اطمینان ندارم اما در ژانویه مذاکرات را با فدراسیون از سر خواهیم گرفت.

ادامه همکاری با تیم ملی ایران مشخص نیست

به گزارش خبرگزاری موج، راجر دسا دستیار کی روش افزود: در مورد آینده همکاری با تیم ملی ایران مطمئن نیستیم، اما در ژانویه مذاکرات را با فدراسیون از سر خواهیم گرفت ما امیدواریم سال آینده با تیم ملی ایران ادامه بدهیم. بعد از جام جهانی، تا پایان ماه دسامبر (آذرماه) به تعطیلات می‌روم.

راجر دسا افزود: هوای قطر بسیار مرطوب است و سرعت مسابقات در مراحل آخر در حال کاهش است. در ورزشگاه‌ها تهویه هوا وجود دارد، اما فقط در طول مسابقات روشن می‌شود. بعضی از بازیکنان به دلیل فشردگی مسابقات به مشکلات جسمی برمی‌خورند و اینجا دقیقا جایی است که بازیکنان باتجربه‌تر عملکرد بهتری دارند.

وی ابراز داشت:  ما در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم و بازیکنان ما همیشه آن را بسیار سخت می‌دیدند. تیم ما از بازیکنان بومی تشکیل شده بود، اما این یک تجربه یادگیری مهم برای بازیکنانی بود که برابر فوق ستاره‌های انگلیس و آمریکا و در برابر بازیکنانی مانند گرت بیل بازی می‌کردند. ما می‌خواستیم با راهیابی به مرحله حذفی تاریخ سازی کنیم، اما نتوانستیم از دور گروهی صعود کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه