English

باویه:

در انتظار ادامه بازی های لیگ هستیم

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بی‌صبرانه منتظر بازی‌های لیگ هستیم و امیدوارم امتیازاتی که در بازی‌های انجام شده از نیم‌فصل اول از دست دادیم را جبران کنیم.

در انتظار ادامه بازی های لیگ هستیم

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، علیرضا باویه در حاشیه تمرین امروز جمعه ۲۵ آذرماه تیم فولاد اظهار کرد: خدا را شکر اردویی که در دبی داشتیم و توانستیم با تیم الشارجه و الاهلی امارات بازی کنیم به ما کمک کرد تا حدودی به مسائل تاکتیکی مدنظر آقای نکونام نزدیک شویم. 

وی ادامه داد: قبل از اردوی امارات تیم فولاد کامل نبود اما این اردو کمک کرد به شرایط بهتری برسیم و اکنون بی‌صبرانه منتظر بازی‌های لیگ هستیم و امیدوارم امتیازاتی که در بازی‌های انجام شده از نیم‌فصل اول از دست دادیم، جبران کنیم و با توجه به اینکه تنها نماینده ایران در بازی‌های آسیایی هستیم از این عنوان دفاع کنیم. 

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به هر حال بازی‌های دوستانه‌ای که در امارات داشتیم به نوعی بازی‌های بین‌‎المللی حساب می‌شوند که می‌توانند به تجربه تیم و من به عنوان یک بازیکن جوان کمک کند. بازیکنان جوان می‌توانند از چنین دیدارهایی تجربه کسب کنند و مطمئناً به ما کمک می‌کند که هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا خیلی قوی‌تر نتیجه بگیریم. 

وی درباره اینکه آیا فولاد می‌تواند در ادامه لیگ خود را به جمع مدعیان اضافه کند، گفت: هنوز به پایان نیم‌فصل اول نرسیده‌ایم و فولاد چیزی از دست نداده است. درست است امتیازهای مهمی را از دست داده‌ایم و می‌توانستند به جایگاه جدولی ما کمک کنند اما چهار بازی باقی‌مانده از نیم‌فصل نخست می‌تواند به روند رشدی هر تیم کمک کند.

باویه در پاسخ به این سؤال که بازی کردن در کنار جواد نکونام تا چه اندازه توانسته به بازیکن جوانی مثل شما کمک کند، عنوان کرد: چهار سال است شاگرد آقای نکونام هستم و افتخار شاگردی او را دارم. باور کنید هر روز تمرین کردن کنار آقا جواد می‌تواند یکی، دو سال به فوتبال هر بازیکنی کمک کند زیرا هر روز یک نکته، درس جدید و تجربه جدید از او یاد می‌گیریم. نوع کاکردن و سخت‌کوش بودن او باعث می‌شود که ما هر در زمینه‌ای حتی در زندگی غیر از فوتبالی‌مان سخت‌کوش شویم و پیشرفت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه