English

نتایج کار ورزشکاران ایران در یازدهمین روز رقابت‌ های المپیک توکیو

نتایج کار ورزشکاران ایران در روز یازدهم رقابت‌ های المپیک توکیو مشخص شد.

نتایج کار ورزشکاران ایران در یازدهمین روز رقابت‌ های المپیک توکیو

به گزارش خبرگزاری موج، یازدهمین روز از مسابقات المپیک توکیو از صبح امروز با برگزاری مسابقات تعدادی از ورزشکاران ایران آغاز شد و نماینده‌های کاروان کشورمان امروز در رشته‌های تیراندازی، قایقرانی و کشتی فرنگی به مصاف حریفان خود رفتند و روز تقریبا شلوغی را برای ایران به ارمغان آوردند.

مسابقات قایقرانی المپیک توکیو صبح امروز در بخش کایاک تک نفره ۱۰۰۰ متر آقایان برگزار شد و علی آقامیرزایی نماینده کشورمان در پایان با ثبت زمان ۳:۴۸:۶۰۹ پنجم شد و به یک چهارم رسید. در این مرحله دو قایقران اول به نیمه‌نهایی راه پیدا کردند و بقیه قایقرانان راهی یک‌چهارم شدند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در رقابت های شانس مجدد مقابل آلین الکسیوس سیوراریو از رومانی به برتری رسید و راهی دیدار رده بندی شد.

وی برای کسب مدال برنز باید به مصاف رضا کایالپ دارنده مدال طلای جهان و نقره المپیک از ترکیه برود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست مقابل یوسوانیس پنا فلورس از کوبا به برتری رسید و راهی دور دوم شد. وی در این مرحله به مصاف بوزو استارسویچ از کرواسی می‌رود.

محمدهادی ساری، فرنگی‌کار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مقابل آدِم بوجملین از الجزایر با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و راهی یک چهارم شد.

علی آقامیرزایی در یک چهارم نهایی قایقرانی کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر در جایگاه چهارم گروه خود قرار گرفت و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با برتری مقابل آدم بودجملین از الجزایر راهی دور بعد شد. او در یک چهارم نهایی کریل میلوف از بلغارستان را مغلوب کرد و به نیمه نهایی رسید.

مهیار صداقت نماینده تیراندازی کشورمان در ماده سه وضعیت مقابل رقیبان خود قرار گرفت و در انتها با امتیاز ۱۱۶۸ در بین ۳۹ تیرانداز برتر جهان در رده بیستم قرار گرفت.

صداقت آخرین نماینده تیرانداز کشورمان بوده و با حذف او این رشته به کگار خود در المپیک توکیو پایان داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه