English

دروازه بان تیم ملی فوتسال:

دوست دارم بهترین دروازه بان جهان شوم

دروازه بان تیم ملی فوتسال تصریح کرد: جایزه ای که گرفتم کف آرزوهای من است و دوست دارم بهترین دروازه بان جهان شود. این جایزه برای اولین بار است که به یک دروازه بان ایرانی رسیده است.

دوست دارم بهترین دروازه بان جهان شوم
به گزارش خبرگزاری موج

، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشت.

باقر محمدی دروازه بان تیم ملی که در این بازی ها عنوان بهترین دروازه بان را هم از آن خود کرد گفت: خوشحالم که توانستیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم و در مردم ایران را شاد کنیم. جایزه ای که گرفتم کف آرزوهای من است و دوست دارم بهترین دروازه بان جهان شود. این جایزه برای اولین بار است که به یک دروازه بان ایرانی رسیده است و آن را به همه مربیان و دروازه بان های کشورم تقدیم می کنم. امیدوارم این جایزه همیشه در ایران بماند و همیشه نصیب گلرهای ایرانی شود.

وی درباره حضورش در جام جهانی گفت: قول می دهم در جام جهانی به مراتب قوی تر باشم. من حدود ۴ هفته با مصدومیت تمرین کردم و با تلاش زیادی که کردم به بازی های آسیایی رسیدم. قطعاً برای جام جهانی این مسائل را ترمیم خواهم کرد.

او در خصوص انتظاراتی که از مسوولان برای موفقیت تیم در جام جهانی دارد گفت: وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال صحبت هایی کردند و قطعاً همه آنها تلاش می کنند تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه