English

نتایج کار ورزشکاران ایران در نهمین روز رقابت‌ های المپیک توکیو

نتایج کار ورزشکاران ایران در روز نهم رقابت‌ های المپیک توکیو مشخص شد.

نتایج کار ورزشکاران ایران در نهمین روز رقابت‌ های المپیک توکیو

به گزارش خبرگزاری موج، نهمین روز از مسابقات المپیک توکیو از صبح امروز با برگزاری مسابقات تعدادی از ورزشکاران ایران آغاز شد و سه مسابقه در رشته‌ های تیراندازی، بسکتبال و دوومیدانی برای نمایندگان ایران برگزار شد. 

در این روز باز هم تیراندازان نتوانستند جواز حضور در فینال بازی‌ها را کسب کنند. تیم بسکتبال ایران با شکست برابر فرانسه از صعود به دور بعد بازماند و به کار خود در این رویداد پایان داد. در دوومیدانی هم حسن تفتیان سریع‌ترین مرد ایران با وجود ثبت بهترین رکورد خود از حضور در مرحله نیمه نهایی بازماند.

تیم ملی بسکتبال مردان ایران امروز شنبه در سومین و آخرین روز از دیدارهای دور مقدماتی بازی‌های المپیک برابر تیم فرانسه قرار گرفت. بلند قامتان ایران با نتیجه ۷۹ بر ۶۲ این بازی را برابر تیم پرسرعت فرانسه واگذار کردند. در این بازی، کوارتر اول: ۲۲ - ۱۷ فرانسه، کوارتر دوم: ۲۴ - ۱۰ فرانسه، کوارتر سوم: ۱۶ - ۲۰ ایران و کوارتر چهارم: ۱۷ - ۱۵ فرانسه به پایان رسید.

نجمه خدمتی با رکورد ۱۱۶۵.۵۲ در رده هجدهم ایستاد. فاطمه کرم زاده نیز با رکورد ۱۱۶۳.۵۰ در رده بیست و دوم قرار گرفت. رقابت‌های تیراندازی تا روز دوشنبه ادامه دارد و تنها مهیار صداقت در ماده تفنگ سه وضعیت مردان به رقابت می‌پردازد و مسابقه نمایندگان زن کشورمان به پایان رسید.

حسن تفتیان دونده دوی سرعتی کشورمان در دومین حضور خود در بازی‌های المپیک، عصر امروز در گروه ششم دور مقدماتی مسابقه داد اما در گروه خود چهارم شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. تفتیان با رکورد ۱۰ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه و تنها با اختلاف دو صدم ثانیه شانس حضور در مرحله نیمه نهایی را از دست داد. تفتیان در المپیک ریو به نیمه نهایی راه یافته بود. با پایان یافتن مسابقه تفتیان پرونده دوومیدانی کاران ایران در این بازی‌ها بسته شد.

پیش از این احسان حدادی دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن در رده بیست و ششم ایستاد و فصیحی دونده زن ایران در رده پنجاهم قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه