English

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان:

۷۸ هزار و ۴۰۰ هکتار از زمین‌های غیر ملی هرمزگان تثبیت شد

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۷۸ هزار و ۴۰۰ هکتار از زمین‌های غیر ملی در استان تثبیت شده است، گفت: در مجموع طی این مدت زمین‌های کشاورزی تثبیت شده در استان به ۹۷ هزار و ۷۰۰ هکتار رسیده است.

۷۸ هزار و ۴۰۰ هکتار از زمین‌های غیر ملی هرمزگان تثبیت شد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، منصور شفیعی مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در خصوص عملکرد امور اراضی استان در ۲ سال و نیم فعالیت دولت سیزدهم به رسانه‌ها، اعلام کرد: در طول فعالیت دولت مردمی اقدامات مختلفی در راستای حفاظت از زمین‌های ملی و تسهیل روند واگذارای در هرمزگان انجام شد؛ این درحالی است که در این مدت بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ هزار هکتار از زمین‌های این استان نیز رفع تداخل شده است.

وی باتوجه به اینکه در حوزه حفاظت از زمین‌های ملی و دولتی نیز اقدامات موثری در هرمزگان انجام شده است، اظهار کرد: در این مدت حدود ۱۳۹هکتار از زمین‌های تغییرکاربری یافته در استان به وضعیت سابق بازگردانده شد و اقدامات لازم برای حفظ کاربری زمین‌های ملی و دولتی نیز در دستورکار است.

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان اظهار کرد: در حوزه واگذاری زمین نیز حدود چهار هزار هکتار از زمین‌های ملی و دولتی به متقاضیان واگذار شده و اقدامات لازم برای تسهیل روند واگذاری زمین‌ها درحال انجام است.

شفیعی با ابراز اینکه مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در دولت سیزدهم تحولی اساسی داشته است؛ گفت: این مدیریت با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و همکاری دستگاه‌های اجرایی، تلاش می‌کند تا از زمین‌های ملی و دولتی به بهترین شکل ممکن محافظت و زمینه را برای توسعه پایدار کشاورزی فراهم کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه