English

امام جمعه بندرعباس:

کارگزاران نظام از برنامه‌ریزی در امور فرهنگی غفلت نکنند

امام جمعه بندرعباس گفت: یکی از تکالیف اصلی کارگزاران در این نظام که انقلابی فرهنگی دارد باید توجه ویژه به حوزه فرهنگ باشد و نباید شاهد غفلت در این زمینه باشیم.

کارگزاران نظام از برنامه‌ریزی در امور فرهنگی غفلت نکنند
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه سیاست‌های اقتصاد دریامحور، اظهار داشت: بنابر تاکید رهبر معظم انقلاب باید ظرفیت‌های دریایی به فرهنگی در بین مردم مناطق ساحلی تبدیل شود و آنها به این فرهنگ توجه کنند. 

وی افزود: سیاست‌های جدید ابلاغ شده برای ساحل‌نشینان موجی از امیدواری را با وجود آورده و انتظار می‌رود برای تحقق منویات رهبری مسئولان برنامه‌ریزی درستی انجام دهند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به رهنمودهای متعدد رهبر انقلاب در زمینه فرهنگی و توجه به نقشه مهندسی فرهنگی کشور، گفت: یکی از تکالیف اصلی کارگزاران در این نظام که انقلابی فرهنگی دارد باید توجه ویژه به حوزه فرهنگ باشد و نباید شاهد غفلت در این زمینه باشیم. 

وی تصریح کرد: مطمئنا اگر از موزه فرهنگ غفلت شود در آینده شاهد این خواهیم بود که هزینه‌های متعددی در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی خواهیم داد، بنابراین باید جنگ فرهنگی را جدی گرفت و برای موفقیت در آن باید سرمایه‌گذاری کرد. 

امام جمعه بندرعباس با اشاره به تحولات منطقه به ویژه در غزه عنوان کرد: عملیات نظامی طوفان الاقصی بزرگترین شکست رژیم صهیونیستی در طول ادوار گذشته بوده، این جنگ حماس یا صهیونیست‌ها موجب شد رژیم کودک‌کش خسارات زیادی ببیند. 

وی گفت: جنگ فعلی سبب شده اقتصاد این رژیم مختل و بیکاری افزایش یابدف همچنین بخش عمده‌ای از شهرک‌نشینان از برخی شهرک‌ها گریخته‌اند که این مسئله هم برای رژیم صهیونیستی هزینه‌بردار است. 

عبادی‌زاده گفت: شاهد مهاجرت معکوس از شهرک‌های صهیونیستی هستیم، این رژیم خواه ناخواه باید بداند که نظم جهانی توسط جبهه مقاومت و نه آمریکا تعیین می‌شود. 

امام جمعه بندرعباس با اشاره به مشکلات شهری و نحوه توزیع سیلندر گاز مایع در استان، تصریح کرد: این طرح برای جلوگیری از هدر رفت گاز اجرایی شد، عدم ساماندهی توزیع سیلندر گاز سبب شکل‌گیری بازار سیاه می‌شود، بر همین مبنا باید مسئولان برای عبور از این چالش برنامه‌ریزی کنند و مردم نیز برای ساماندهی وضعیت فعلی در سامانه سدف ثبت نام کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه