English

افزایش ۴۳ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش ۴۳ درصدی صادرات کالا از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد.

افزایش ۴۳ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، کلیم اله وثوقی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان این که در دو ماهه گذشته ۱۳۰ هزار تن کالا از مرز بیله سوار صادر شده افزود: این میزان کالا توسط ۶ هزار دستگاه کامیون از مرز بیله سوار صادرات شده است.


وی با اشاره به این که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۹۰ هزار و ۴۷۲ تن کالا از مرز بیله سوار صادرات شده بود، افزایش ۴۳ درصدی را شاهد هستیم تصریح کرد: عمده کالاهای صادر شده شامل کاشی،شیشه،سیب زمینی،سنگ های ساختمانی،انواع نمک و پروفیل است.


دبیر کمسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل در دو ماهه گذشته واردات ۵ هزار و ۳۲۴ تن کالا را توسط ۲۵۷ دستگاه کامیون از مرز بیله سوار یاد آور شدو اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود چهار هزار و ۷۴۸ تن کالا وارد شده بود افزایش ۱۲ درصدی را شاهد هستیم.


وی از ترانزیت ورودی ۶۲ هزار و ۸۸۱ تن کالا از مرز بیله سوار در مدت یاد شده خبر داد و خاطرنشان شد: این میزان کالا توسط دو هزار و ۸۲۱ دستگاه کامیون بصورت ترانزیت ورودی وارد مرز بیله سوار شده است.


عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان این‌که در دو ماهه گذشته ۱۱۱ هزار و ۹۱۲ تن کالا توسط پنج هزار و ۱۵۵ دستگاه کامیون از مرز بیله سوار ترانزیت خروجی شده ادامه داد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۹۱ هزار و ۸۴۷ تن کالا ترانزیت خروجی شده بود افزایش ۲۲ درصدی را نشان میدهد.


مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: از این میزان کالا ۵۴ درصد توسط کامیون ایرانی، ۳۹ درصد توسط کامیون آذری و هفت درصد نیز توسط کامیون سایر ملیتها ترانزیت خروجی شده است.


وثوقی با اشاره به تردد ۲۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی از مرز بیله سوار افزود: از این میزان ۱۳ هزار و ۴۰۸ دستگاه وارد و ۱۱ هزار و ۶۳۷ دستگاه نیز از مرز خارج شده است.


وی اظهار کرد:نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۰ هزار و ۲۹۲ دستگاه وسیله نقلیه از مرز تردد کرده بود در دو ماهه گذشته افزایش ۲۳ درصدی را شاهد هستیم.


مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در مدت یاد شده از تردد ۲۴ هزار و ۵۴۶ دستگاه کامیون و ۴۹۹ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار خبرداد و بیان کرد: در تردد وسیله نقلیه اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۳۵۰دستگاه تردد کرده بود افزایش ۴۳ درصدی و در تردد وسیله نقلیه کامیون نیز ۲۳ درصد افزایش را شاهد هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه