English

اعلام محدودیت‌های ترافیکی ۲ تا ۵ خردادماه در محورهای مواصلاتی کشور

مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی ۲ تا ۵ خرداد در برخی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی ۲ تا ۵ خردادماه در محورهای مواصلاتی کشور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، بنا بر اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد موتورسیکلت‌ها (به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲ خرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۵ خرداد از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

بر اساس اعلام محدودیت تردد خودروهای سواری از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۴ خرداد در محور کندوان، از ساعت 15 از ابتدای آزادراه تهران - شمال و از ساعت ۱۶ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) محور به طور کامل مسدود است.

همچنین از ساعت ۱۸ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) محور یک‌طرفه بوده و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از محور از پل زنگوله تا مرزن‌آباد دوطرفه خواهد شد.
در صورت کم‌حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلام شده اجرا می‌شود.

گفتنی است، تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند، از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

در محور هراز و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی در روز جمعه ۴ خرداد از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس به صورت رفت و برگشت است.

در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی یا فاسدشدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
از سویی بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد خودروهای تریلر از محور هراز همچنان ممنوع است.

تردد خودروهای کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی یا فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲ خرداد و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۳ و ۴ خرداد) از محور هراز ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه