English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران خبر داد؛

معافیت بیش از ۸۶ هزار خانوار مازندرانی از پرداخت قبوض و انشعابات

بیش از ۸۶ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در مازندران، از پرداخت قبوض و انشعابات در سال ۱۴۰۲ معاف شدند.

معافیت بیش از ۸۶ هزار خانوار مازندرانی از پرداخت قبوض و انشعابات
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید موسی عمادی ترکامی اظهار داشت: یکی از خدماتی که هرساله به مددجویان این نهاد ارائه می‌شود رایگان بودن حق انشعابات است که مددجویان این نهاد از پرداخت هزینه انشعابات گاز، آب، برق، پروانه ساختمانی و تخفیفات قبوض آب، برق و گاز برخوردار هستند.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۸۶۰۲۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد مازندران از پرداخت هزینه انشعاب برق، آب، گاز، فاضلاب، و تخفیفات قبوض، گواهی پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و تغییر آمپر معاف شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران تصریح کرد: ۸۴۴۸۸ خانوار از تخفیفات پرداخت قبوض آب، برق و گاز، ۹۸۰ خانوار از معافیت انشعابات و ۵۵۶ خانوار از خدمات گواهی پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری، تغییر آمپر و... بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی معافیت‌های مددجویان از پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز و معافیت هزینه انشعابات و... بیش از ۱۵ میلیارد تومان برآورده شده است بیان داشت: معافیت از پرداخت هزینه‌های قبض آب و برق و گاز شامل آن دسته از مددجویانی است که از الگوی مصرف طبق مصوبه هیأت دولت پیروی کنند و مددجویانی که خارج از الگوی مصرف هستند باید قبوض خود را همانند گذشته پرداخت کنند.

عمادی افزود: در این طرح مددجویان بدون مراجعه حضوری به این نهاد می‌توانند از طریق سامانه هوشمند امداد «سها» به نشانی soha.emdad.ir از طریق گوشی همراه خود و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت شماره اشتراک کنتور‌های خود در این سامانه اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه