English

استاندار مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تکمیل و بهره برداری از پل واسپول ظرف دو ماه آینده

استاندار مازندران گفت: در کنار همین پل موقت مواصلاتی روستای واسپول دستور تکمیل و بهره برداری از پل جدید در حال ساخت را برای ظرف مدت دو ماه آینده صادر می کنم.

ضرورت تکمیل و بهره برداری از پل واسپول ظرف دو ماه آینده
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، یوسف نوری در حاشیه بازدید از پروژه در دست احداث پل روستای واسپول در بخش مرزن آباد چالوس در گفتگو با خبرنگار موج بر ضرورت توجه ویژه به روند احداث این پل مواصلاتی تأکید کرد و اظهار داشت: در کنار این پروژه مهم باید به تعریض و ایمن سازی جاده مرزن آباد به سمت تهران نگاه ویژه ای شود و در سریع ترین زمان ممکن اقدامات عملی صورت گیرد.

وی به پل مواصلاتی روستای واسپول که در سیل مرداد 1401 تخریب شد اشاره کرد و ادامه داد: این پل مواصلاتی تعداد زیادی از روستاهای بالادست مرزن آباد است که جمعیت زبادی دارند و در طول سال ساکن و عموماً تولید کننده در حوزه کشاورزی و دامداری هستند.

استاندار مازندران تصریح کرد: مقدمات لازم برای احداث، تکمیل و بهره برداری از پل در دست احداث مواصلاتی روستای واسپول فراهم است تا در مدت زمان کوتاهی به سرانجام برسد.

بازدید استاندار مازندران از پل واسپول مرزن آباد

وی با بیان اینکه مدیران منطقه باید پیمانکار پروژه را مورد بازخواست قرار دهند که چرا این پروژه تا الان تکمیل نشده است، تصریح کرد: البته زمانی که ما برای بازدید از روند احداث پل واسپول می آییم، کارگاه را فعال می کنند و در نبود مدیران، کارگاه غیرفعال می شود که این پذیرفته نیست.

نوری تأکید کرد: زمان بندی جدید برای تکمیل این پروژه را باید فرماندار چالوس پیگیری کند و پروژه با دقت و جدیت دنبال شود و تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما به اتمام برسد و مورد بهره برداری مردم منطقه قرار گیرد.

وی یادآور شد: پل موقتی که در حال حاضر بر روی این رودخانه احداث شد قطعاً با یک بارندگی شدید، مجدداً تخریب و راه ارتباطی روستاها قطع خواهد شد و بنابراین در کنار همین پروژه دستور تکمیل و بهره برداری از پل جدید در حال ساخت را برای ظرف مدت دو ماه آینده صادر می کنم.

استاندار مازندران با بیان اینکه مردم روستاهای منطقه زحمتکش و تولید کننده هستند، ابراز داشت: این منطقه نارسایی های زیادی به ویژه در زمینه جاده دسترسی مناسب و ایمن دارند و این موارد نیز در دستور کار قرار گرفت که اعتباراتی در دور اول و دوم سفر رئیس جمهور شهید در این باره اختصاص داده شد و مابقی را نیز باید از محل منابع موجود شهرستانی تأمین کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه