English

مربی تیم ملی جوجیتسو برزیلی ایران:

اعزام ۱۳ ورزشکار جوجیتسو برزیلی به مسابقات گرند اسلم استانبول

مربی تیم ملی جوجیتسو برزیلی جمهوری اسلامی ایران گفت: در مسابقات گرند اسلند استانبول که از ۱۷ تا ۲۰ خرداد ماه برگزار می شود در تمامی رده های سنی با ۱۳ ورزشکار در قسمت آقایان شرکت می کنیم.

اعزام ۱۳ ورزشکار جوجیتسو برزیلی به مسابقات گرند اسلم استانبول
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، امیر عباس انوری با بیان اینکه مرحله اول اردوی آماده سازی تیم ملی جوجیتسو برزیلی در دماوند به پایان رسید، اظهار داشت: بعد از مسابقات قهرمانی جهان  جوجیتسو برزیلی که مهرماه در ابوظبی امارات برگزار می شود مسابقات گرند اسلم استانبول معتبرترین مسابقه ای است که در تقویم فدراسیون جهانی جوجیتسو برزیلی قرار دارد و این مسابقات عیار ما را مشخص می کند.

وی ادامه داد: در مسابقات گرند اسلند استانبول که از ۱۷ تا ۲۰ خرداد ماه برگزار می شود در تمامی رده های سنی با ۱۳ ورزشکار در قسمت آقایان شرکت می کنیم و بنابراین این مسابقات برای محک زدن ورزشکاران ما از اهمیت فراوانی بالایی برخوردار است.

مربی تیم ملی جوجیتسو برزیلی جمهوری اسلامی ایران افزود:در این مسابقات ۴ ورزشکار مازندرانی در اردوی تیم ملی حضور دارند که علیرضا شهریاری در سال ۲۰۲۱ در ابوظبی امارات مدال نقره و  سید مهدی حسینی که دارای عناوین بین المللی  است در این مسابقات به میدان می روند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه