English

مسعود فروتن در گفتگو با موج:

چاپ دوم دو کتابم روانه بازار شده است/مشغول نگارش یک داستان بلند و تالیف داستان های کوتاهم هستم

مسعود فروتن از تصمیمش برای انتشار یک داستان بلند و مجموعه داستان های کوتاهش خبر داد.

چاپ دوم دو کتابم روانه بازار شده است/مشغول نگارش یک داستان بلند و تالیف داستان های کوتاهم هستم

مسعود فروتن نویسنده، مجری، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج گفت: در حال حاضر دو کتاب من تجدید چاپ شده و به بازار نشر آمده است. یکی کوچه باغ کودکی است که چاپ اولش مربوط به پنج سال پیش است و شامل خاطرات کودکی من است. دیگری آخرین کتاب من، یک شب یک مرد است که در سال 95 برای اولین بار توسط نشر ثالث منتشر شد.

وی در مورد تیراژ آثارش اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: چند روز پیش در جایی یک جلسه کتابخوانی برگزار کردیم که از این دو عنوان کتاب مجموعا چهل جلد به فروش رفت که برایم خوشحال کننده بود.

فروتن افزود: از سر دلتنگی، نا تمام، کوچه باغ کودکی و یک شب یک مرد، عناوین چهار کتابی است که تا کنون از من منتشر شده است.

این هنرمند نام آشنا در مورد ادامه فعالیت هایش گفت: من قصد دارم تعدادی از داستان های کوتاهم را که در جاهای مختلفی مانند همشهری منتشر کرده ام، جمع آوری کرده و در قالب یک کتاب منتشر کنم.

وی که این روزها با بازی نقش بسیار متفاوتی در سریال پدر، بیشتر هم در سطح جامعه شناخته شده است، افزود: در ادامه فعالیت ادبی خودم مشغول نگارش یک داستان بلند هم هستم که امیدوارم به موقع منتشر شود.

این کارگردان مطرح تلویزیون و مدرس سینما و تلویزیون گفت: همه کتاب های من در حوزه داستان و خاطرات هستند و تمایلی به نگارش کتابی با رویکرد علمی و تخصصی و یا آموزشی ندارم. اصولا من نگارش را مثل همه کارهای دیگرم برای دلم انجام می دهم.

وی که گوینده رادیو هم هست، در مورد فعالیت های این روزهای رادیویی اش گفت: من هر شنبه شب، در رادیو پیام از ساعت ده شب تا دو بامداد، برنامه زنده دارم. در رادیو گفت و گو هم یک برنامه هفتگی به نام یار مهربان دارم که در طی آن، با نویسندگان جوان در مورد کتابشان صحبت می کنیم.

مسعود فروتن که کارگردان و مجری تلویزیون هم هست، در مورد برنامه‌های تلویزیونی اش گفت: در حال حاضر در تلویزیون دو برنامه دارم. یکی از آنها به نام دلتنگی‌های زن و شوهری، از آیتم های کوتاهی تشکیل شده که شرمین نادری نوشته است و من و خانم احترام برومند نقش زن و شوهری را بازی می کنیم که چهل سال با هم زندگی کرده ایم و حالا نوبت غر زدنمان به هم رسیده. اینها آیتم هایی دوست داشتنی هستند و پنجشنبه ها به روی آنتن می رود.

وی افزود: یک مستند هم به اسم شفا برای شبکه دو سیما کار می کنم که به عنوان مجری و نریتور در آن فعالیت دارم. این کار را در بیمارستان مسیح دانشوری و در مورد بیماری هایی که در آن بیمارستان پوشش داده می شود تهیه می کنیم. در آن با بیماران، پزشکان و آزمایشگاه کار می کنیم. این کار هم پنجشنبه و جمعه پخش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی