English

مسئولین استان فارس شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفتند

در پی شهادت رئیس محترم جمهور حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه در سانحه سقوط هلی‌کوپتر، مدیران و مسئولین استان فارس، پیام تسلیت صادر کردند.

مسئولین استان فارس شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفتند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

در پی شهادت خادم جمهور، مسئولین استان فارس با صدور پیام های جداگانه ای شهادت رئیس دولت سیزدهم را تسلیت گفتند.

 

پیام تسلیت تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در پی شهادت حضرت آیت الله رئیسی و هیأت همراه

بسم الله الرّحمن الرّحیم

انالله و انا الیه راجعون

در روز میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلافُ التَّحِیَّهِ وَالثَّناء) خبر شهادت فرزند ملت، رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از خدمتگزاران مخلص و جهادگر میهن اسلامی، عموم مردم مومن و انقلابی ایران را عزادار کرد.

این ضایعه دردناک را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر فرزانه و حکیم، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(دامت برکاته)، ملت بزرگ ایران اسلامی و همه شیفتگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان تسلیت می گویم.

شهادت در راه خدا و خدمت به خلق خدا که آرزوی دیرینه مجاهدان راستین در همه تاریخ بوده است، فوز عظما و مدال پر افتخاری است که خداوند کریم به بندگان خالص اعطا می کند و اینگونه بر مجاهدت‌های خالصانه‌ی آنان مهر تایید می زند.

بی گمان شجره طیبه انقلاب اسلامی که همواره با مجاهدت‌ها و خون پاک اولیاء، شهدا و مجاهدین راستین آبیاری شده است به مسیر بالنده خود ادامه خواهد داد و قله های سربلندی و پیروزی را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.

از پیشگاه خداوند متعال، علو درجات و حشر با نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه وآله وسلم) و ائمه معصومین(علیهم السلام) را برای رییس جمهور شهید و همراهان و صبر جمیل و اجر جزیل را برای مردم غیور ایران و عموم بازماندگان مسألت دارم.

 

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان فارس

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان در پیامی شهادت خادمان مردم از جمله آیت الله "سید ابراهیم رئیسی"، رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی را تسلیت گفت.

در متن پیام سردار "رهام بخش حبیبی" آمده است:

ضایعه دردناک و تاسف بار سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهانش و شهادت این عزیزان، غم و اندوه فراوانی را به جا گذاشت و مایه تأثر و تألم همگان گردید. 

بدون شک؛ رئیس جمهور محبوب جمهوری اسلامی ایران به عنوان خادم الرضا خدمات خالصانه ای برای ایران اسلامی و ملت بزرگ این سرزمین انجام دادند که همواره در یادها ماندگار خواهد شد.

اینجانب شهادت رئیس محترم جمهور، وزیر محترم امور خارجه، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز، استاندار محترم آذربایجان شرقی و دیگر عزیزان این حادثه غم انگیز را محضر امام زمان (عج)، فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و ملت شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر عظیم و جزیل برای بازماندگان آرزو می کنم.

 

پیام تسلیت شهردار شیراز در پی شهادت خادم الرضا

متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ

امروز ایران و ایرانیان در سوگ شهادت خادم‌الرضا، رئیس‌جمهور ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان که درراه خدمت‌رسانی به مردم به درجه رفیع شهادت نائل شدند، عزادار و سیاه‌پوش هستند. شهید جمهور سر بر شانه‌های سرخ شهادت گذاشت و روایت بودنشان و داغ جان‌سوز پرواز ابدی‌شان به وسعت یک تاریخ در اندیشه و اذهان ملت و جهانیان آزادی‌خواه حک خواهد شد.

رئیس‌جمهور جهادی، مردمی و محبوب جمهوری اسلامی ایران، مجاهدی خستگی‌ ناپذیر در راه خدمت و تعالی ایران اسلامی بود، خدمتی به وسعت یک ایران از کوچک‌ترین روستاها تا کلانشهرها، از دریای خزر تا خلیج همیشگی فارس، از رشته‌ کوه‌های سر برافراشته زاگرس در غرب و سیستان سرافراز در شرق، شهادت ایشان و هیئت همراه نیز در مسیر خدمت، سفرهای استانی و گفتگوی بی‌واسطه با ملت بود. یادگاران گران‌بها و ارزشمند سفر شهید جمهور به استان فارس و شیراز در اذهان مردم این خطه از ایران سربلند باقی خواهد ماند و همواره سر بر آستان ارادت این شهید بزرگوار خواهیم داشت.

با قلبی آکنده از اندوه و با تألم خاطر اعلام می‌دارم ما در مجموعه مدیریت شهری شیراز با تأسی به اندیشه، کلام و کردار شهید آیت‌الله رئیسی بیش‌ از پیش خدمتگزار شهروندان خواهیم بود و نام و یاد ایشان را با خدمت‌رسانی روزافزون زنده نگه خواهیم داشت.

شهادت خادم الرضا، شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر «عج»، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، هیئت دولت، خانواده آن شهید والامقام و تمام ایرانیان از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم. برای آن شهید عزیز و همراهان گران‌قدرشان علو درجات و برای بازماندگان و تمام مردم ایران صبر جمیل از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

پیام رئیس سازمان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی استان فارس در پی شهادت رئیس جمهور مردمی و هیأت همراه

«انَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

شهادت به معنای نبوغ درخشان حیات در کمال هوشیاری و آزادی است چه در میدان جهاد و چه در میدان خدمت. خبر دردناک سقوط بالگرد مجاهدان میدان سازندگی و مردان خستگی ناپذیر عرصه تلاش و ساختن، که منجر به شهادت  رئیس جمهور مردمی و محبوب کشورمان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی گردید، مردم قدرشناس ایران اسلامی، را در غم و اندوه فرو برد.

شهید رئیسی پس از انتخاب به سمت ریاست جمهوری کشورمان در خدمت به ملت از پا ننشست و با عزمی راسخ و گامی استوار این مسیر مقدس را پیمود تا به آرزوی دیرینه خود، یعنی شهادت در حین خدمت رسید.

اینجانبان شهادت این مرد میدان و خادم الرضا(ع) را تبریک و تسلیت عرض می نمائیم و برای آن شهیدان حاضر، مغفرت و رحمت الهی‌ مسئلت می نمائیم.

 

پیام تسلیت مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان 

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان شهید رئیس جمهور، این حادثه دلخراش را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم تسلیت گفت.

در پی این واقعه تلخ، یداله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر در پیامی شهادت رئیس‌جمهور محبوب، مردمی و انقلابی و جمعی از همراهان ایشان را تسلیت گفت.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش به مصداق آیه شریفه "فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ"، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

شرکت برق منطقه‌ای فارس شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری و عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

علو درجات و محشور شدن با انبیاء و اولیاء الله را برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی از خداوند متعال مسئلت داریم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس شهادت رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت

إنَّا ِلِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

اللَّهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْرا خدایا! ما جز خیر و خوبی از او ندیده‌ایم

حمید رضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری محبوب و همراهان‌شان، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه پیام تسلیتی صادر کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه این پیام، گفت: این حادثه تلخ سقوط بالگرد، موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

قانعی به همراه اصحاب فرهنگ، ادب، هنر و رسانه استان فارس، شهادت رئیس جمهور عزیز، محبوب و بزرگمرد جهاد، ایثار، انسانیت و اخلاص که حین انجام وظیفه با همراهان خدوم ایران اسلامی به فیض شهادت نائل آمدند و موجی از غم و اندوه را در پی داشت را به ملت شریف و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و برای شهدای از جان گذشته، علو درجات ملکوتی را مسئلت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه