English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

وزنه سنگین اصولگرایان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری+ لیست شعارها و سوابق و گرایش سیاسی

با به پایان رسیدن مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات کشور اسامی نامزدهای نهایی را اعلام کرد.

وزنه سنگین اصولگرایان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری+ لیست شعارها و سوابق و گرایش سیاسی

، با شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور سیزدهم کشورمان انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری طبق قانون برنامه ریزی شد.

طبق تاریخ مقرر از نهم خرداد ماه ثبت نام داوطلبین چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز و این روند تا 14 خرداد ماه ادامه داشت، در این مدت افراد زیادی برای حضور در رقابت انتخابات به ستاد انتخابات مراجعه کردند و 80 نفر که شرایط ثبت نام اولیه ( حداقل مدرک تحصیلی فوق لیسانس، عدم سوء پیشینه، دارای 4 سال سوابق کار در رتبه های مختلف مدیریتی و دارا بودن حداقل 40  و حداکثر 75 سال) داشتند، روند ثبت نام آنها انجام شد.

در این ایام شاهد بودیم که افراد با دیدگاه های سیاسی مختلف (اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل) با هدف نخست ایجاد مشارکت به میدان آمدند.

پس از ثبت نام اسامی توسط وزارت کشور برای بررسی نهایی به شورای نگهبان ارسال شد و نهایتا شورای نگهبان امروز در بین 80 داوطلب شش نامزد نهایی چهاردهمین دوره انتخابات را اعلام کرد.

اسامی افراد تایید شده  به شرح زیر است.

مسعود پزشکیان

پزشکیان

وی با وعده انتخاباتی ایجاد امکانات عادلانه و فرصت‌های برابر و رفع تبعیض ناروا به میدان رقابت آمده،  اصلاح‌طلب و نماینده فعلی مجلس می باشد.

 

علیرضا زاکانی

زاکانی

وی با وعده انتخاباتی قرار دادن خط اصلی انقلاب و گفتمان خدمت صادقانه در دولت خدمت محور پا به این رقابت گذاشته، اصولگرا بوده، نماینده ادوار مجلس و شهردار کنونی تهران است.

 

مصطفی پورمحمدی

آخرین روز ثبت نام کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

با شعار  تحقق عدالت، ثروت و قدرت  نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شده اصولگرا  و وزیر دادگستری وزیر کشور در دولت‌های نهم و دهم بوده است.

محمدباقر قالیباف

آخرین روز ثبت نام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

وی با هدف جلوگیری از حاکم شدن رکود و سوء مدیریت مانند دهه ۹۰  به میدان رقابت آمده ، اصولگرا و رئیس مجلس در دوره‌های یازدهم و دوازدهم بوده است

 

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

آخرین روز ثبت نام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

 

وی با هدف رفع فقر، رشد اقتصادی و کاهش آسیب های اجتماعی پا به این عرصه گذاشته، اصولگرا و در حال حاضر رئیس بنیاد شهید است.

 

سعیدجلیلی

روز اول ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری

وی با شعار نیاز کشور  به تصمیم‌های نقطه‌زن در رقابت انتخابات شرکت کرده، اصولگرا و در سوابق خود عضویت مجمع تشخیص و شورای عالی امنیت ملی را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه