English

وزیر خارجه در بدو ورود به سوریه؛

اظهارات مثبت عربستان درباره دمشق را بررسی می‌کنیم

وزیر خارجه ایرانگفت: از مقامات عربستان سعودی اظهارات مثبتی را در ارتباط با سوریه دریافت کردم امروز در دمشق هستیم تا این گفتگوها را مورد بررسی قرار دهیم.

 اظهارات مثبت عربستان درباره دمشق را بررسی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر خارجه ایران در بدو ورود به سوریه در جمع خبرنگاران درباره اهداف سفر خود به این کشوراظهار داشت: از مقامات عربستان سعودی اظهارات مثبتی را در ارتباط با سوریه دریافت کردم امروز در دمشق هستیم تا پیرامون این مسائل و همچنین موضوعات مورد علاقه منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگوهایی داشته باشیم.

 

بیشتر بخوانید:

وزیر خارجه ایران عازم سوریه شد

 

حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان گفت: ما همواره رایزنی‌ها و مشورت‌های موفقی را با مقامات عالیرتبه سوریه و با همکارم جناب آقای فیصل مقداد در دمشق یا تهران داریم؛ با توجه به تحولات جدید در منطقه و صفحه جدید و مثبت روابطی که در منطقه شاهد آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سفری که اخیرا بنده به عربستان سعودی داشتم و از  مقامات عربستان سعودی اظهارات مثبتی را در ارتباط با سوریه دریافت کردم امروز در دمشق هستیم تا پیرامون این مسائل و همجنین موضوعات مورد علاقه منطقه ای و بین‌المللی گفت‌وگو داشته باشیم.

وزیر خارجه کشورمان افزود: پیگیری توافقات روسای جمهور دو کشور در سفر اخیر آقای رئیسی به دمشق و سفر اخیر هیاتی کامل اعم از سیاسی و اقتصادی از سوریه به تهران یکی دیگر از اهداف این سفر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه